رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در آغاز حسابرسی سازمان های شهرداری تهران نسبت به بسته بودن سیستم اطلاعاتی انتقاد کرد و گفت: کتمان اطلاعات تخلف است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رحمت اله حافظی در بررسی گزارش حسابرس از سازمان میادین میوه و تره بار، گفت:  در ۷ بند از این گزارش 12 مرتبه از واژگانی همچون "عدم دسترسی به اطلاعات"، "عدم ارائه اطلاعات" و "عدم افشای اطلاعات کامل"  استفاده شده این موارد بیانگر بسته بودن سیستم است و بر این اساس شورا نمی تواند قضاوت و نظارت داشته باشد.

او با بیان اینکه وقتی سیستم بسته است نمی توان از شورا انتظاری داشت، تاکید کرد: این رفتارها، غیرقانونی است و کتمان اطلاعات تخلف محسوب می شود. مسئولان باید در این باره پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ادامه گفت: حسابرسی استانداردهای خاص خود را دارد و حسابرس هم در این چارچوب کار خود را انجام می دهد، اینکه دوستان می گویند تهاترها و نگهداشتن حساب آنها سخت است، قابل پذیرش نیست. پس از اتمام سال مالی و بسته شدن حساب ها، حسابرس بررسی های خود را شروع می کند.

او تاکید کرد: اگر دوستان نمی خواهند حقیقت را بپذیرند نکته دیگری است. فردی که خواب است را می توان از خواب بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده است را نمی توان بیدار کرد.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    1 0
    احسنت