علیرضا نادی سرعتی‌زن سابق تیم‌ملی والیبال شایعه مصدومیتش را رد می‌کند.

خبرورزشی نوشت: او امسال با شروع اردوها به تیم‌ملی ب دعوت شده بود اما اسمش برای ورلدکاپ و جام ملت‌ها از لیست بیرون ماند. امیر خوش‌خبر سرپرست تیم‌ملی غیبت او را به مصدومیت ربط داد اما خودش می‌گوید سرحال است:«متأسفانه حرفی زده‌اند که واقعیت ندارد. حتی با من هم صحبتی نکرده‌اند. من مصدوم نیستم و خیلی هم سرحالم و تمرین هم می‌کنم.»
او معتقد است سال قبل مصدوم بوده است:«من سال قبل مصدوم بودم اما وقتي براي اردوي ب دعوت شدم مشكلي نداشتم. بدنم هم خيلي آماده بود و هست. حتي بازي تداركاتي هم انجام دادم. من سال قبل يك جراحي داشتم كه تمام شد و رفت. مثل خيلي از بازيكنان ديگر.» به نظر سرعتي‌زن سابق تيم‌ملي، خوش‌خبر بايد با پزشك تيم مشورت مي‌كرد:«كاش سرپرست تيم با پزشك تيم‌ملي مشورت مي‌كرد. من كه مشكلي با فدراسيون ندارم.
اگر مشكل ديگري هست آقايان رك و پوست‌كنده بگويند. اگر هم نه، شايعه درست نكنند.» او كه از حرف خوش‌خبر دلخور شده مي‌گويد:«دعوت شدن و نشدن من بستگي به نظر سرمربي تيم‌ملي دارد. صلاح بداند دعوت مي‌كند، صلاح نداند دعوت نمي‌كند اما نبايد خوش‌خبر مي‌گفت من مصدوم هستم. اصلاً جالب نيست. حرفه‌اي هم نيست. كاش اول با خود من يا پزشك تيم صحبت مي‌كرد، پرس‌وجو مي‌كرد بعد مي‌گفت.» نادي هنوز هم سوداي بازي در المپيك را دارد:«هنوز هم يكي از آرزوهاي من بازي در المپيك است. سخت هم برايش تمرين مي‌كنم. همچنان هم برايش تمرين مي‌كنم. بدنم هم آماده آماده است. نمي‌دانم كه اين كار آنها يعني حذف من براي هميشه از تيم‌ملي يا نه. اين مسئله را از فدراسيون بپرسيد.» او ترجيح مي‌دهد دليل دعوت‌نشدنش را نپرسد:«دليلي نمي‌بينم كه پيگير دعوت نشدنم باشم. اگر نياز باشد حتماً دعوت مي‌شوم. فكر مي‌كنم صحبت با آنها خيلي جالب نباشد اما با داورزني رئيس فدراسيون صحبت كردم و او هم قول پيگيري داد تا قضيه روشن شود.» نادي حرف ديگري هم مي‌زند:«بايد ببينيم در نبود من چه اتفاقي مي‌افتد. يعني دوري من از تيم‌ملي به نفع چه كساني است يا از بودنم در تيم‌ملي چه كساني ضرر مي‌كنند. در حالي كه من هيچ وقت از تيم‌ملي استفاده شخصي نكرده‌ام. هميشه سعي‌ام براي خدمت به تيم‌ملي بوده است.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =