۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۵

ایسنا نوشت:

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت کنونی اشتغال نتیجه بی‎تدبیری‎های گذشته است.

محمود اسلامیان افزود: هیچ ملتی به سعادت نرسیده؛ مگر اینکه خود آن ملت خواستار پیشرفت باشد و ایرانیان به پشتوانه اراده قوی خود توانسته‎اند به عزت برسند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بزرگترین معضل کشور اقتصاد و بیکاری است و بسیاری از ناهنجاری‎های‎ جامعه ریشه در این مساله دارند و این مشکلات تنها با عزم و اراده ملی حل خواهند شد.

اسلامیان ادامه داد: ایران آزادترین و در عین حال امن‎ترین کشور منطقه است و دلیل رسیدن به چینن جایگاهی داشتن اراده و عزم قوی در بین ملت این کشور است.

اسلامیان یادآور شد: آمریکا به این حقیقت باور دارد که ایرانیان پای غرور خود می‎ایستند و برای حفظ ارزش‎هایشان جان خویش را به جمهوری اسلامی ایران تقویم می‎کنند و همین شاخصه در بین ملت ایران سبب شده که جایگاه ما در دنیا، جایگاهی اعظم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که عقل و تدبیر بر جامعه ایران حاکم بوده و ملت و دولت ما از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‎مند می‎‎شوند، نباید نگران چیزی بود.

این مقام مسوول تصریح کرد: ما باید تا آخر عمر با قلب و اعتقاد قدرشناس شهدا باشیم؛ چراکه اگر امروز غرب مجبور شد با ما کنار بیاید، به خاطر اقتداری است که با خون شهیدان به دست آمده است.

اسلامیان گفت: 90 درصد مفاسد جامعه ما ریشه در بیکاری دارد؛ ایجاد شغل باعث رونق سنت ازدواج و کاهش آسیب‎های اجتماعی می‎شود.

وی افزود: در شرایط کنونی و با وجود 300 هزار میلیارد پروژه نیمه‎کاره به یادگار مانده از گذشته، تنها با کمک سرمایه‎گذاران بخش خصوصی می‎توان وضعیت اقتصادی و بیکاری کشور را بهبود داد.

3939

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    2 0
    من یه پیشنهاد برای کل مملکت دارم. یک کلاس برای همه مسوولان برگزار کنند و مفهوم درصد را به آنها بفهمانند. مثلاً اختلاس 3000 میلیاردی و امثالهم در اثر بیکاری بوجود آمده؟
  • جوياي كار A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    2 0
    شما چشم بسته غيب ميگوييد
  • میثم A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    2 0
    چه عجب به این نتیجه رسیدین خدارو شکر البته بیشتر مربوط میشه به مردا زنا خیلی بیکاری براشون مهم نیست