CT6 تازه‌ترین محصول لوکس کادیلاک برای رقابت با بی.ام.و است و درحالی‌که فضا و ابعادی برابر سری هفت بی.ام.و ارائه می‌کند، از سری پنج بی.ام.و سبک‌تر است.

سولماز گریی: کادیلاک دوست‌داشتنی با معرفی مدل جدیدش بازهم بر سر زبان‌ها می‌افتد. CT6 جدید، یک سدان کاملا لوکس است که از پلت‌فورم جدید آلومینیوم فشرده Omega سود می‌جوید و درحالی‌که فضا و ابعادی برابر سری هفت بی.ام.و ارائه می‌کند، از سری پنج بی.ام.و سبک‌تر است.

برای تغذیه این مدل سه موتور مختلف در نظر گرفته شده، از یک موتور 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر با قدرت 265 اسب بخار گرفته تا موتور 3 لیتری V6 که نیرومندترین موتور است و 400 اسب بخار قدرت و 543 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. به‌منظور پیروی از مقررات سفت‌وسخت میزان آلایندگی، موتور V6 به یک سیستم غیرفعال کننده سیلندر مجهز می‌شود. کادیلاک برای نخستین بار در صنعت خودرو این فن‌آوری را در یک موتور V6 مجهز به توربوشارژر به کار گرفته است.

بسته به تنظیمات خودرو، CT6 دیفرانسیل عقب یا تمام چرخ محرک است. سیستم تمام چرخ محرک فعال آن با توجه به شرایط، نیرو را به‌صورت هوشمندانه بین چرخ‌های جلو و عقب تقسیم می‌کند. این سیستم با سیستم کنترل زاویه چرخ‌های عقب و کنترل مغناطیسی سواری همراه می‌شود تا یک سواری آرام و لوکس با هندلینگ بالا پدید بیاورد.

در قسمت جلو شاهد به‌کارگیری سیستم تعلیق بسیار سبک‌وزن چند مفصلی هستیم. سیستم تعلیق عقب هم مستقل است و ساختار انعطاف‌پذیر به CT6 بخشیده است.

برای رقابت با بی.ام.و، کادیلاک فن‌آوری‌های متعددی در کابین جادار CT6 جاسازی کرده است. سیستم دید در شب که حضور انسان یا حیوان را در جاده به راننده گوشزد می‌کند و یک دوربین دید عقب که در هرلحظه تصویر دقیقی ازآنچه پشت سر شما قرار دارد به دست می‌دهد، ازجمله امکانات این مدل هستند. این مدل همچنین نخستین خودروی کادیلاک است که به سیستم صوتی Bose Panaray با 34 بلندگو مجهز شده است. سیستم تهویه چهاربخشی هم به هر یک از سرنشینان این امکان را می‌دهد که به‌صورت جداگانه جریان هوای کولریا بخاری را به سمت صندلی خود تنظیم و کنترل کنند. علاوه بر این برای سرنشینان عقب نمایشگرهای 10 اینچی در نظر گرفته شده تا درحالی‌که در صندلی‌های شاهانه خود لم داده و ماساژ داده می‌شوند، از برنامه‌های سرگرمی و اطلاعاتی لذت ببرند. شارژر بی‌سیم تلفن و اتصال 4G OnStar را هم به امکانات کابین اضافه کنید.

طراحی خارجی سطوح و زوایای معمول کادیلاک با یک جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های ال.ای.دی درآمیخته است. اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان فروش این مدل در دست نیست.

5353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    131 4
    عكس سوم خيلي فانتزي و قشنگه
  • بی نام IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    133 2
    خوشبحال اونی که سوار میشه .
  • بی نام CA ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    18 78
    ماشینهای المانی خیلی وقته از رقباشون عقب افتادند. اصلا قابل مقایسه نیستند با مدلهای ژاپنی و امریکایی، اونهایی که سروکارشون با ماشینه خوب میدونند چی میگم. در واقع ملت خاورمیانه ماشینهای المانی رو گنده کردند، نگاهی به پرفروشترین ماشینهای قاره ها بکنید متوجه میشید، المان حالا سالهاست اجازه ورود این مدلهارو به کشورش نمیده چون میدونه به بازارش لتمه میزنه. مثلا تویوتا کراون. کامری یا بعضی از مدلهای کادیلاک و غیره در المان اصلا وجود ندارند. و قابل سفارش نیستند. در حالی که در کشورهای ژاپن و امریکا اینطور نیست
    • بی نام A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      59 5
      اون ماشینا رو را نمیدن چون پایین تر از استانداردای آلمانیه در ضمن در ده سال اخیر فقط یک اتومبیل غیر المانی تونسته ماشین سال دنیا بشه بقیش المانی بودن
    • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
      3 1
      منظورت از لتمه حتما لطمه بود ديگه اره؟
    • شایان IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      0 0
      برادر من اگر پای ماشین لوکس باشه آلمانیا از آمریکایی ها وژاپنی ها خیلی بهترن مثلن 911 که بهترین ماشین آلمانه از نیسان جی تی آر ژاپنی کمتره
  • احمد IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    51 9
    وقتي تو ايران نميشه سوارش شد اين اطلاعات به چه درد ما ميخوره؟
    • حمید A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
      8 4
      تو منطقه های آزاد هستش
  • کادیلاک سواران IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    49 16
    اون زمانی که کادیلاک ماشین لوکس میزد بی ام و ماشین کوچولو درست می کرد لطفا کادیلاک رو با 113 سال اصالت ساخت خودروی لوکس و مبتکر موتور v8 با این تیتر زیر سوال نبرید بی ام و ماشین تو کلاس لوکس نداره مرسدس بنز با اون ابهت وقتی میخواد با کادیلاک رقایت کنه مدلهای مای باخ میسازه یا تویوتا با لکسوسش یا نیسان با اینفینیتیش یا رولزرویس اینا لوکس هستند سری هفت بی ام و یه سدان بزرگ با کیفیت ساخت خوبه
    • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      25 2
      تعریف لوکس در دهه هفتاد با لوکس در هزاره سوم کمی تفاوت کرده و این تعریف به استانداردای اروپایی نزدیکتر شده و آمریکایی ها کمی عقب افتادن ولی با قدرت دارن پیش میان و به خوبی جبران کردن
    • بی نام AT ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
      0 0
      شما معلومه کلا تو باغ خودرو نیستی اون ماشینی که عرب ها و مردم خاورمیانه باهاش حال میکنن و آمریکایی های با اطلاع عمومی پایین همون لندکروز و کمری هست که شما فرمودی تو اروپا هم تا دلت بخواد نمایندگی اینا هست کسی نمیخره و ینز و ب ام و و پورشه هم همه جای دنیا در صدر بودن و هستن
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    48 1
    من عاشق ماشین آمریکایی به خصوص کادیلاک هستم
    • بی نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
      0 1
      فقط x6
    • محسن IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
      0 0
      زدی به هدف . منم عاشق کادیلاک هستم. وحشتناک. خیلی از رمز عبورهام به نام کادیلاک ثبت شده.
  • شهاب بیگی A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    64 1
    معرکه و خارق العاده است
  • دیزاینر IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    20 38
    ماشینای آمریکایی: فنی20...طراحی ریز صفر
    • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      22 0
      زبان طراحیشون فرق میکنه جناب دیزاینر طراحیشون ادامه ی همون ماشینای 6 متریه که یه وقتی همه دنیا دوسشون داشتن و کمپانیهای به این بزرگی نمیان یک شبه فرم طراحیشون رو تغییر بدن و اصالتشون رو زیر سوال ببرن ولی در هر حال فعلا طراحیه اروپایی ها و تا حدودی ژاپنی ها محبوب ترن و امریکایی ها هم به این سمت دارن حرکت میکنن ولی در مورد تراکها و اس یو وی ها همچنان حرف خودشون رو میزنن
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    39 10
    پراید هم خیلی بی نظیره. داشبورد رو عوض میکنن میشه یه مدل جدید. یادم رفت بگم چراغ هارو هم عوش میکنن راستی یادم رفت بگم بازم یمخوان گرون کنن ماشین رو. هیچ کس هم نیست حق مردم رو بگیره خود ما هم که .... متاسفم برای خودم و کشورم
  • بی نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    9 24
    پراید بهتره
  • بی نام OM ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    38 1
    کی میای ایران؟؟؟؟
  • علي IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    20 0
    فوقالعادست
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    97 1
    جالب اینجاست که کادیلاک یکی از ارزانترین خودروهای لوکس جهانه، قیمت تقریبی همین مدل کادیلاک کمتر از 40 هزار ذلار تخمین زده شده که به پول ایران میشه کمتر از 150 میلیون، ینی از خیلی از خودروهای داغونی که ایرانی ها الان مجبورن بخرن ارزونتره، همین مدل اگه وارد ایران بشه قیمتش زیر 700 800 میلیون نخواهد بود، ببین چه ظلمی به ما میکنن
    • امین A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
      20 2
      برام یک سوال پیش امده این سونا جکوزی هم داری ؟ نداره ؟ به درد نمیخوره پراید خوبه پراید میفهمی پراید . . . .
    • تهران IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
      3 0
      قیمت این مدل 7000 دلار پلاسه دوست عزیز. شما 4000 تا رو از کجا آوردی؟
    • پدرام US ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
      1 0
      مطمئن باشید قیمت این خودرو از55000 دلار به بالاست .کادیلاک جزء ماشینهای گران قیمت آمریکایی است.اما در مقایسه با قیمت خودرو در کشور ما باز هم ارزان محسوب میشود.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
    20 0
    عجب چیزیه...
  • بی نام IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    19 4
    با این همه تعریف، هنوزم شک دارم که اینو بخرم یا پرایدو؟؟؟؟؟
  • گیو US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    3 5
    جالبه که میای اطلاعات اشتباه میدی تازه این همه مثبت میگیری. این ماشین از ۷۵،۰۰۰ شروع می‌شه. یعنی‌ از یک ب‌ام‌و سری ۷ گرون‌تر.
    • بی نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
      0 0
      الان کجای این مطلب در مورد قیمت صحبت شده؟ درحالی‌که فضا و ابعادی برابر سری هفت بی.ام.و ارائه می‌کند، از سری پنج بی.ام.و سبک‌تر است در ضمن قیمتش هم 7000 دلار پلاسه.
  • سید علی A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    6 0
    هییییییییی زندگییییی........
  • بی نام RO ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    3 0
    تیبا بخر
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 1
    پرایدیعنی پرزور و رونده و امیدوار و یله و دلربا