عادل فردوسی پور تفاوت هایی با دیگر مجریان تلویزیون دارد، یکی از این ویژگی ها علایق هنری، سینمایی اش است و اینکه خیلی خوب حتی سینما را پیگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ عادل فردوسی پور عادت دارد فیلم های خوب جشنواره را ببیند . او که فیلم های لانتوری ساخته رضا درمیشیان و ابد و یک روز سعید روستایی را در جشنواره 34 دیده است ، برای دیدن فیلم رضا درمیشیان کار سختی را انجام داد. با سرعتی زیاد خود را از استودیوی فتبال 120 به برج میلاد رساند تا نشان دهد علاقه زیادی به سینما دارد. او پیشتر بعد از تماشای فیلم ابد و یک روز در چند مصاحبه به تمجید از این ساخته سعید روستایی جوان پرداخته بود. کارگردان جوانی که فیلمش محبوب ترین فیلم مردمی جشنواره تا امروز هم هست. فیلمی که با بازی های درخشان نوید محمدزاده ، پریناز ایزدیار و پیمان معادی ، می تواند شگفتی ساز جشنواره سی و چهارم هم باشد ، اگرچه این ایراد را هم می توان به سعید روستایی گرفت که سبک فیلم سازی اش خیلی الهام گرفته از اصغر فرهادی است و شاید کارش را در قیاس در این سبک از فیلمسازی نتوان در برابر جدایی فرهادی ، اثری فوق العاده دانست اما به هر صورت کاری اثرگذار است. عادل فردوسی پور درباره علاقه اش به این فیلم می گوید:«غیر از داستان اثرگذارش و بازی های خوب ، باید یادمان باشد که این فیلم را یک کارگردان 26 ساله ساخته است. روستایی در 26 سالگی چنین کار سختی را به این خوبی به تصویر کشیده است و برای همین است که می گویم باید او را ستایش کرد چون او نشان داد می تواند یک استعداد بزرگ برای آینده سینمای ایران باشد.»
فردوسی پور که خودش قبل از 30 سالگی توانسته به یک سوپر استار در رسانه ایران تبدیل شود و سالهاست که هم تهیه کنندگی 90 را برعهده دارد و هم مجری آن است ، علاقه زیادی به کار با جوان های با استعداد دارد .
4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    9 77
    یاد مجریانی مثل شفیع و بهروان و کوتی به خیر الان مجریانی مثل فردوسی پور فقط سر و صدا دارند و طبل تو خالی هستند.انگار نوبرش را اورد ه اند.
    • وحید IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
      4 1
      تعداد منفی ها رو داشته باش
  • مهدی رحیمی DE ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    53 10
    اون روزی که هیچ دلخوشیی نداشتیم برنامه عادل تمام دنیامون بود همیشه عادل و دوست داریم بخاطر پاکی و رک بودن و همرنگ خودمون بودناش