منصور پورحیدری معتقد است که این تیم نسبت به گذشته خوب فوتبال بازی نمی‌کند، هرچند که او تیم آبی‌پوش تهرانی را بخت مسلم قهرمانی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پورحيدري در مورد وضعيت فعلي خودش، نتايج استقلال و مسائل مختلف ديگر به سؤالات خبرورزشي پاسخ مي‌دهد.

* حال عمومي‌تان چطور است؟

خدا را شكر روز به روز بهتر مي‌شوم. آزمايش‌هايي دادم كه نشان داد شرايط ريه‌ام بهتر شده است و رفته‌رفته به وزنم اضافه مي‌شود. مريضي قند هم از گذشته داشتم كه خوشبختانه الان بهتر هستم. جا دارد از آنهايي كه در اين مدت جوياي حال من بودند، تشكر كنم و براي همه آنها آرزوي سلامتي دارم.

* سال 1394 براي شما چطور بود؟

در مجموع سال خوبي بود و فقط اين اواخر چنين اتفاقي پيش آمد.

* در مورد شرايط استقلال چه صحبتي داريد؟

اوضاع استقلال خوب است و خوشبختانه در صدر جدول قرار دارد. كادر فني و بازيكنان تلاش مي‌كنند ولي استقلال از دور برگشت به بعد خوب بازي نمي‌كند. اين درست است كه تعدادي از بازيكنان مصدوم شدند و تيم دچار مشكل شد ولي استقلال نسبت به نيم‌فصل اول ضعيف‌تر شده است. متأسفانه شانس‌هاي گل در خط حمله خيلي كم است و تيم‌ها استقلال را اذيت مي‌كنند. من معتقدم تيم ما آمادگي نيم‌فصل اول را ندارد.

 * به نظر شما دليلش چيست؟

من نزديك تيم نيستم و در اين مورد بايد كادر فني نظر بدهد. من از بازي‌هاي استقلال راضي نيستم و طبيعي است كه انتقادهايي صورت بگيرد.

* چرا بازيكنان استقلال اين فصل زياد مصدوم شدند؟

من معتقدم فشردگي مسابقات بر اين موضوع بسيار تأثيرگذار بود و تيم‌هاي ديگر هم با چنين وضعيتي مواجه شدند. اميدوارم كه استقلال در بازي‌هاي آينده از تمامي نفراتش استفاده كند.

* اصلي‌ترين رقيب استقلال براي قهرماني چه تيمي است؟

به هر حال مدعيان براي قهرماني تلاش مي‌كنند ولي فكر مي‌كنم استقلال بايد به نتايج خودش توجه كند. اين تيم مطمئناً براي بازي‌هاي آينده اگر خودش را جمع و جور كند، شانس اصلي قهرماني خواهد بود. تا الان هم استقلال در صدر جدول قرار دارد و از لحاظ نتيجه‌گيري عملكرد خوبي داشته است.

* آيا مظلومي قرار است فصل بعد هم بماند؟

در مورد ماندن يا جدايي مظلومي هنوز بحثي انجام نشده است و بايد ديد در آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد. من معتقدم او در استقلال بد كار نكرده است. امسال تيم ما جوان شد و حالا صدرنشين ليگ برتر هستيم. در جام‌حذفي هم به فينال رسيده‌ايم و اين عملكرد خوبي است.

 * آيا مسئولان باشگاه در مورد مسائل مربوط به تيم با شما در تماس هستند؟

بله، من با باشگاه ارتباط دارم.

 

251 43

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =