آیین فارغ التحصیلی نخستین گروه از دانشجویان فارغ التحصیل مرکز آموزش علمی کاربردی رعد با حضور جمعی از دانشجویان، دانش آموختگان، مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی، موسسه آموزش عالی سازمان بهزیستی و ... در سالن همایش رعد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام مجید توسط علی شکری از کارآموزان مجتمع رعد و پخش سرود جمهوری اسلامی، دکتر حسین علاقه بند، رییس مرکز آموزش علمی ـ کاربردی رعد ضمن خیرمقدم و خوشآمدگویی گفت: از ابتدای تاسیس مرکز علمی کاربردی رعد تا امروز 100 نفر از دانشجویان دارای معلولیت با بهره مند از تسهیلات ویژه ادامه تحصیل داده اند و این کمک بزرگی به توانمندسازی این گروه از هموطنان است.

در قسمتی از مراسم حرکات گروهی از ورزشکاران باستانی کار دانشگاه تهران با اجرای حرکات ورزشی و نمایشی حضار را به وجد آوردند.

سپس دکتر محمود ایزدی، معاون مرکز آموزش علمی کاربردی رعد با اشاره به عملکرد مرکز علمی- کاربردی رعد گفت: مسؤولان دانشگاه جامع علمی کاربردی و موسسه آموزش عالی بهزیستی توجه دارند که مرکز رعد یک آموزشگاه ویژه است و با توجه به رسالتی که خیریه رعد تعریف کرده است اگر یک نفر علاقه مند به تحصیل دانشگاهی هم وجود داشته باشد ما موظف به برگزاری دوره آموزشی برای او هستیم و انتظار داریم دوستان ما هم در این مسیر به ما کمک کنند.

اجرای موسیقی سنتی توسط هنرجویان رعد به سرپرستی یاشار خدایی و همراهی مریم کریمی، امیر همتیان، مرضیه دیانت فر، اشرف رجبی، حمید رضا رجبی، فدیا کوهی و آرزو براتی بخش دیگری از برنامه بود که با تشویق حضار مواجه شد.

سپس مهندس احمد میرزاخانی، رییس هیأت مدیره و یکی از مؤسسین خیریه رعد با تاکید بر حمایت رعد از دانشجویان توان یاب، گفت: پیش بینی مرکزی برای تحصیل افراد دارای معلولیت که یک روز از برنامه های این خیریه بود اما امروز با حمایت سازمان بهزیستی و دانشگاه جامع علمی کاربردی این برنامه تحقق یافته است و هموطنان توان یاب با آسودگی خاطر و تسهیلات خاص در مرکز رعد تحصیل می کنند و جشن دانش آموختگی آنها نتیجه تلاش چند سال اخیر دانشجویان مرکز رعد است.

دکتر وحیده نگین، رئیس موسسه آموزش عالی سازمان بهزیستی ضمن ابراز خرسند در مراسم جشن دانش آموختگی توان یابان رعد گفت: مرکز علمی کاربردی رعد حرکت جدید در توسعه تحصیلات دانشگاهی افراد دارای معلولیت محسوب می شود و همه ما وظیفه داریم با تصمیمات خود به پیشرفت و توسعه این امر کمک کنیم.

در بخشی از این مراسم پیام دکتر رامین حاجی خانی سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان تهران قرائت شده که آمده بود: جایگزین کردن عبارت دانش آموختگی با واژه فارغ التحصیلی حاکی از توجه به این مطلب مهم است که دانش طلبی و دانش اندوزی عملی نیست که حد و مرز داشته باشد و کسب مدارج علمی کاری پسندیده در فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مردم این کشور است.

در قسمت پایانی این مراسم از توان یابان فارغ التحصیل مرکز علمی کاربردی رعد که بالاترین امتیازات تحصیلی را در دوران تحصیل کسب کرده اند با اهدا لوح سپاس و جوایز نفیس قدردانی شد که 19 نفر از دانشجویان رشته های حسابداری مالی، نرم افزار و گرافیک که مقام های اول تا سوم را از آن حود کرده بودند با حضور در جایگاه جوایز خود را دریافت کردند.

عکسها:زهرا خانف
24282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    4 0
    آفرين به موسسه رعد و فعاليتهايش