قلعه نویی با برد به انزلی آمد/ شادی از روی سکو و حق وردی که باز پنالتی گرفت

امیر قلعه نویی درحالی که بدون قرارداد و از روی سکوها بازی اول تیمش را می دید، حالا خوشحال است که با بردی شیرین به لیگ برگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ملوان بحران زده در انزلی دست به کار بزرگی زد و توانست در مسابقه ای مهم از سد ذوب آهن بگذرد. در مسابقه ای که به خاطر گرمای بالای هوا برای اولین بار با وقت استراحت نوشیدن آب برگزار می شد، با گل آرش افشین توانست جشنی در انزلی برپا کند.
قلعه نویی که به دلیل مشخص نبودن وضع مالکیتی ملوان، بدون قرارداد با این تیم است و حاضر نشده قراردادش را ثبت کند، از جایگاه ویژه ورزشگاه به تماشای بازی نشست. او اکبر محمدی، مربی خوشفکر ایرانی را روی نیمکت داشت و خوشحال بود که با هدایت خوب دستیار جوانش دارد بردی بزرگ را به دست می آورد که در نهایت افتخارش به خودش می رسد. آرش افشین، شهاب کرمی و حسین ماهینی سه یار سرباز ملوان که یک فصل سخت را خانه نشین بودند، در بازگشت به لیگ با تمام وجود بازی می کردند و گرمای شدید هوا و شرجی بالا هم مزید بر علت شده بود تا انزلی چی ها بتوانند رقیبی سرسخت برای تیم یحیی گل محمدی باشند. ذوب آهن البته در نهایت بازی را با یک پنالتی به ملوان باخت. پنالتی روی آرش افشین که باز هم از سوی تورج حق وردی گرفته شد. حق وردی داور سرشناس تهرانی که سال قبل هم دو پنالتی معروفش برای استقلال قلعه نویی جنجال ساخته بود، این بار خطای دفاع ذوب آهن و هل دادن آرش افشین را کاملا پنالتی دانست و تردیدی نکرد. پنالتی را اگرچه مازیار زارع از دست داد اما در برگشت این خود افشین بود که توپ را گل کرد و انزلی چی ها برنده بازی شدند. مردم انزلی غرق در شادی شدند و ذوب آهن که 7 دقیقه وقت اضافه هم به کارش نیامد، لیگ را با باخت شروع کرد.
آرش افشین حالا محبوب ترین یار انزلی است، پسری که سالهاست قلعه نویی دوست داشته در تیمش بازی کند. حالا ملوان با این برد، آماده بازی بزرگ هفته دوم با استقلال در تهران می شود. در این بازی البته حسین حسینی هم یکی از بهترین های میدان بود و خوش درخشید.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =