علیزاده و قربانی سه شب در تهران کنسرت می‌دهند

ایلنا نوشت: پس از کنسرت‌های موفق علیزاده و قربانی با همراهی دو آنسامبل ضربانگ و هم‌آوایان؛ حال این دو هنرمند قصد دارند برای اولین بار سه شب در تهران کنسرتی را روی صحنه ببرند.

حسین علیزاده و علیرضا قربانی با همراهی گروه هم‌آوایان و ضربانگ؛ طی روزهای ششم، هفتم و هشتم دی ما در سالن برج میلاد کنسرت برگزار می‌کنند. این اولین کنسرت مشترک علیزاده و قربانی در تهران است.

علیزاده و و قربانی طی یک ماه گذشته تور اروپایی کنسرت خود را برگزار کردند و این اولین همکاری مشترکشان بود. کنسرت‌های این گروه از کپنهاگ دانمارک در روز 30 اکتبر ( هشت آبان) آغاز می‌شد و فردای آن روز گروه در در وین وی صحنه می‌رفت. «Theater Akzent» در وین میزبان سالن میزبانِ این گروه بود.

در ادامه‌ی کنسرت‌ها؛ یکم نوامبر ( ده آبان) سالن Cologne Philharmonic Hall در شهر کلن محل اجرای گروه بود. همچنین 6 نوامبر (پانزدهم آبان) در فرایبورگ آلمان، 7 نوامبر (شانزدهم آبان) در مونشنِ آلمان، 8 نوامبر (هفدهم آبان) در لندن انگلستان، 10 نوامبر (نوزدهم آبان) در مادرید اسپانیا، 12 نوامبر (بیست و یکم آبان) در روتردام هلند، 13 نوامبر (بیست و دوم آبان) در بروکسل بلژیک، 14 نوامبر (بیست و سوم آبان) در برلین آلمان و در نهایت 16 نوامبر (بیست و پنجم آبان) در زوریخ سوییس کنسرت‌های دو آنسامبل هم‌آوایان و ضربانگ با نوازندگی تار حسین علیزاده و خوانندگی علیرضا قربانی برگزار شد.

در کنار علیزاده و قربانی؛ پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی نوازندگی پرکاشن را برعهده دارند. همچنین جواد افشار (سنتور)، سیامک جهانگیری (نی)، علی بوستان (شورانگیز) و صبا علیزاده (کمانچه) نیز در این کنسرت‌ها حضور داشتند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =