۰ نفر
۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷

پلیس فیلادلفیا می‌گوید جنازه بردلی ویلیام استون را در جنگل پیدا کرده است.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین،آقای استون، ۳۵ ساله، مظنون به قتل همسر سابقش و پنج نفر از اقوام او بود و پلیس از بامداد دوشنبه جستجوی گسترده ای را برای بازداشت او ترتیب داده بود.

بردلی استون که گفته می‌شود بر سر حضانت دو فرزندش با خانواده همسر سابقش اختلاف داشته، کهنه سرباز جنگ عراق است.

هنوز علت مرگ وی مشخص نشده است اما ساکنان محلی پیش‌تر گزارش کرده بودند که احتمالا بردلی را دیده‌اند که پس از یک تلاش ناموفق برای دزدیدن یک خودرو، به سمت جنگل متواری شده است.

ماجرا از نخستین ساعات بامداد دیروز شروع شد. آن‌طور که از گزارش‌های پلیس بر می‌آید، بردلی استون حدود ساعت چهار صبح روز دوشنبه به خانه خواهر زن سابقش در شهر کوچک سودرتن رفته و با شلیک از فاصله نزدیک پاتریشیا فلیک را به همراه شوهر و دختر ۱۴ ساله‌شان نینا کشته است. پسر ۱۷ ساله این خانواده، آنتونی، در جریان این تیراندازی به شدت زخمی شده اما جان سالم به در برده است.

تنها نیم ساعت بعد، آقای استون به خانه مادر همسر سابقش در شهر لندزدل رفته و آنجا هم دو نفر دیگر را کشته؛ جوآنا هیل، مادر زن سابق، و مادر وی پاتریشیا هیل.

بردلی استون که پلیس مشخصات ظاهری او را موهای کوتاه با ریش و سبیل قرمز معرفی کرده، سپس به شهر کوچک هارلیزویل می‌رود و آنجا نیکل استون، همسر سابقش را هدف گلوله قرار می‌دهد.

در آنجا او در حالی که دو فرزندش را از خانه نیکل خارج می‌کرده، توسط همسایه‌ها مشاهده می‌شود.

دو فرزند نیکل و بردلی کمی بعد در نزدیکی خانه مادرشان سالم پیدا می‌شوند.

آن طور که از گزارش‌ها بر می‌آید، انگیزه بردلی استون برای قتل همسر سابقش و اعضای خانواده او، به مشکلات دادگاهی که میان او و نیکل بر سر سرپرستی فرزندان‌شان وجود داشت مرتبط است.

نیکل استون، پیش از مرگ به یکی از همسایه‌ها گفته بود که بردلی از دست او بی‌نهایت عصبانی است و ممکن است او را بکشد.
ساعتی بعد پلیس از ماجرا خبردار می‌شود و گروه‌های تجسس، تک‌تیراندازها و کماندوهای ویژه به خیابان‌های بخش مونتگامری سرازیر می‌شوند.

آنها ابتدا خانه محل سکونت مظنون در پنزبورگ را محاصره کردند اما ساعتی بعد و پس از آنها کماندوها به داخل خانه یورش بردند اثری از بردلی استون پیدا نکردند تا این که جسد وی در جنگل پیدا شد.

منبع : بی بی سی

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =