ایسنا نوشت: جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی با موضوع شناسایی،پیشگیری و رفع آسیب های اجتماعی در ناحیه یک شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیران و مسئولین نهادهای ذیربط ازجمله جانشین معاونت اجتماعی فاتب، قائم مقام معاونت حمایتهای سازمان خدمات اجتماعی، مدیر عامل انجمن اختلالات هویت جنسی، رئیس اداره مدد کاری وزارت بهداشت ،معاونت عملیات پلیس پیشگیری تهران ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و تعدادی از مسئولین و فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی در ناحیه یک شهرداری منطقه 11 برگزار شد.

در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی، موضوعات و آسیب های اجتماعی مختلف از جمله مسئله اختلال هویت جنسی که از آسیب های جدی در بوستان دانشجوست مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت.
بر اساس گزارش اداره اجتماعی ناحیه یک شهرداری منطقه 11، شناسایی افراد مواجه با آسیب در بوستان دانشجو و انجام مطالعه و مشاوره علمی با آنها و تشکیل بانک اطلاعاتی در این خصوص از جمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین تشکیل کارگروه آسیب اجتماعی در ناحیه متشکل از کارشناسان و متخصصان پلیس پیشگیری،وزارت بهداشت ، مراکز مشاوره های روانشناسی ، ائمه جماعات،انجمن های حمایتی و مردمی و ...جهت بررسی علمی در خصوص آسیب های مذکور نیز به تصویب رسید.

بنابراین گزارش، از دیگر مصوبات این جلسه تشکیل پایگاه خدمات اجتماعی در بوستان دانشجو و جلب ظرفیت های مرتبط با این موضوع جهت رفع آسیب ها وتشکیل کلاس و کارگاه های آموزشی جهت آشنا سازی شهروندان با موضوعات و پدیده های آسیب زای اجتماعی بود.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عطا IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
    0 0
    برای رفع مشکل در تهران باید جمعیت را کم کرد و هیچ امکان رفاهی به تهرانی ها ندهید تا مهجرین برگردند به روستاها و شهر های خودشان البته اگر برای شهرداری مقرون به صرفه باشد.