۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

میزان نوشت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا روز جمعه ۲۳ بهمن از سوی پلیس راهور اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به این شرح است:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۱ بهمن تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ بهمن از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

ب - تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه ۲۳ بهمن تا ۲ روز شنبه ۲۴ بهمن از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.محور هراز

الف - تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

ب - تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در ۲۱، ۲۲ و ۲۳ بهمن ۹۴ از محور هراز ممنوع است.

محور فیروزکوه

الف - تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۳ بهمن از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت-قزوین

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ بهمن و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا-اردبیل

تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزجمعه ۲۳ بهمن از محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =