رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند موسوم به «چنگیز» در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند مسئولیت تهیه و توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف تهران از جمله فرحزاد و ملاصدرا را بر عهده داشتند.

سردار علی مویدی با اشاره به عملیات بزرگ شب گذشته پلیس پایتخت در دستگیری اعضای یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران بزرگ اظهار داشت: به دنبال اقدامات گسترده پلیس پایتخت در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شب گذشته ماموران پلیس پایتخت اقدام به دستگیری یک باند بزرگ خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر تحت عنوان باند «چنگیز» کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 6 عضو دستگیر شده این باند خانوادگی مسئولیت تامین مواد مخدر در مناطق فرحزاد و ملاصدرا را داشتند که در عملیات هماهنگ پلیس پایتخت 2 زن و 4 مرد از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی با تقدیر از اقدام پلیس تهران بزرگ در دستگیری این باند گفت: عملیات شب گذشته پلیس، پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی انجام شد و خوشبختانه تمام اعضای این باند که متشکل از اعضای دو خانواده بودند، دستگیر شدند.

مویدی خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری اعضای این باند، دو قبضه سلاح و بیش از 10 کیلوگرم هروئین، کشف و ضبط شد و «چنگیز» سرکرده این باند به همراه 5 نفر دیگر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    7 0
    خدا نگهدار شما عزیزان باشد. مدتها بود که وقتی حدود نیمه شب از مسیر چمران به سمت ملاصدرا حرکت میکردم، معنادار مثل زامبی ها در حال پرسه زدن روی پل ملاصدرا بودند وضعیت تاسف باری بود، دختر و پسر معتادی که لحظه شماری میگردند جیره مواد تحویل بگیرند. تشکر و باز هم تشکر از این خبر خوب