۰ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴
چرا علی دایی دوست ندارد به لیگ برتر برگردد؟

علی دایی و پیشنهاد سایپا ، این جدیدترین پیشنهاد برای مرد محبوب فوتبال ایران است .چرا دایی دوست ندارد

 

آریا صالحی- خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که شایعه پیشنهاد سایپا به علی دایی برای فصل بعد رسانه ای شده است اما احتمال بازگشت دوباره او به این پست خیلی زیاد نیست. سایپا امسال با محید جلالی تیمی جوان ساخته. تیمی مثل سرمایه ای که جلالی از خود در فولاد به جا گذاشت و بعد از او این حسین فرکی بود که با آنها به قهرمانی رسید. رضایی مدیر جدید سایپا می گوید سال بعد قصد دارد تیم برای قهرمانی ببندد و با این گفته او احتمال کار کردنش با مجید جلالی کاهش پیدا می کند و شاید یکی مثل علی دایی برای او گزینه ای رویایی باشد.

با این وجود دایی که یک سال است مدام به پیشنهادهای مختلف نه می گوید بعید است به گزینه سایپا فکر کند. شاید پیشنهاد  تیم های صاحب طرفداری پون تراکتورسازی تبریز ، قولاد یا سپاهان او را به بازگشت به لیگ برتر ترغیب کند. دایی که در فصل جاری پیشنهاد تراکتورسازی را به خاطر حضور رسول خطیبی در تیم شهرش رد کرد و به ذوب آهنی ها گفت با ثبات کادرفنی است که نتیجه می گیرند و البته پیشنهاد پیکان را هم نپذیرفت.

دایی اگرچه این روزها با فوتبال و سبک زندگی اش لذت می برد و وقت زیادی هم برای بودن با دخترش دارد. حضور در برنامه های عام المنفعه ، تجارت و حضور به عنوان سفیر فوتبالی او را به هر آنچه از فوتبال می خواهد می رساند و البته بسیاری از اهالی فوتبال هم انتظارشان این است که دایی فازی جدید در زندگی اش را استارت بزند. اگرچه سرمربی هنوز دغدغه دارد که نظر منفی مسئولان ورزش کشور همان سرنوشت پرسپولیس را برایش در فصلی که  گذشت ، رقم بزند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =