اهالی فاز 2 شهرک اکباتان، این روزها در اعتراض به از بین رفتن فضای سبز محله شان، تجمع هایی را برگزار می کنند و در این تجمعات به شهرداری تهران، اعتراض می کنند که چرا بوستان محلی شان را واگذار کرده تا ساختمان در آن ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمعی از اهالی بلوک 19 فاز 2 شهرک اکباتان هر روز بعدازظهر در مقابل فضای سبز این محله که در حال ساختمان شدن است تجمع می کنند.

برخی از آنها به خبرآنلاین گفتند زمینی که فعلا توسط شهرداری تهران به یک موسسه فرهنگی واگذار شده است، مطابق نظر کارشناس رسمی دادگستری و طرح تفصیلی تهران، فضای سبز است و این فضا از دیرباز نیز به عنوان بوستان محلی شناخته می شده، ولی شهرداری تهران، بدون توجه به این مسئله، این زمین را در اختیار یک موسسه فرهنگی قرار داده است.
آنها دیروز عصر نیز در مقابل این ساختمان در حال احداث، تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی، از شهرداری و سایر نهادهای ذیربط خواستند جلوی این ساخت و ساز گرفته شود.

آنها پیش از این نیز تجمعاتی را در مقابل شهرداری و شورای شهر تهران در اعتراض به این ساخت و ساز برگزار کرده بودند.


23231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مقدم A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    77 1
    شهرداری برای پول پروژهای تو جشم و تبلیغاتی دست به حراج شهر زده.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
      6 0
      از وزارت کشور و دیوان عدالت اداری می خئاهم که شورای شهر تهران را به دلیل عدم انجام وظایف خود منحل کند
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
      10 0
      شهرداری به فکر خدمت رسانی به دوستان بساز بفروشش هست و به این اعتراضات توجهی نمیکنه شهرریالی فقط پول را میبینه
  • خراسانى A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    60 0
    نفرين به شهرخوارى
  • خمیجانی A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    8 0
    شهرداری باید اسوه و الگو تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از فضای سبز شهر تهران باشد نه پرچمدار از بین بردن آن.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    8 0
    شهرداري فقط دنبال پول هست. بقيه حرفاش فقط شعار هست. نه آسايش مردم نه محيط زيست نه درخت نه ترافيك نه مترو نه حمل و نقل عمومي هيچكدام واقعا اهميت ندارد فقط پولهاست كه مهم هست و پروژه هايي كه به چشم مياد تا براي پستهاي بعدي بشه از آنها نام برد و به آنها پز داد مثل پل دو طبقه صدر يا پل طبيعت درحاليكه هنوز زباله هاي شهر تهران عمده آنها دفن مي شود يا حمل و نقل عمومي شهر بجاي اتوبوسهاي برقي پاك از اين قراضه هاي دودزا با تاخير و يا سيمان كردن جوب هاي آب كه نفوذ به سفره آب زيرزميني تهران را ازبين برده و كيفيت آب چاهها را خراب كرده يا فضاي سبز پر آبي كه ايجاد شده و...
  • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    7 1
    اقای قالیباف وکرباشچی واحمدی نزاد چگونه جواب زلزله و مرگ مردم را در درگاه خدا وند می دهید .یک پارک برای احداس چادر در روز حادثه .انبار وسر پناه برای مردم .نانوایی توالت وسرویس بهداشتی تهران نداره .چه کردید با تهران .سکوت محض.
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    13 0
    این شهردار ی ها مردم رو جیگر فرض کردن هر غلطی که میخواد تو شهرها انجام میده هیچکس هم جلوشون رو نمیگیره از قتل انسان گرفته تا قتل حیوانات با اسید و قتل عام گیاهان ونابودی کوهستانها و...