تیراندازی شبانه شهرداری تهران به موش ها در طرح  مبارزه با حیوانات مضر

شهرداری پایتخت با روشهای شیمیایی (طعمه گذاری مسموم) و تیراندازی های شبانه تاکنون توانسته در یک منطقه پایتخت بیش از 1200 موش را از بین ببرد. این مبارزه همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه 6، طرح  مبارزه با جانوران مضر شهری، موش در محلات مرکزی شهر تهران شدت یافت.

محسنی رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان در قلب پایتخت آغاز شده است.


او گفت: نحوه مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) در سطح منطقه 6 با اجرای روشهای تلفیقی مبارزه شیمیایی و انجام تیر اندازی های شبانه است.


به گفته محسنی، از ابتدای سال 93 تاکنون 1295 کلونی های موش شناسایی و تعداد 1267 عدد لاشه جمع آوری شده است.

همچنین در راستای انجام مبارزه با موش در سطح منطقه تعداد 6165 عدد تله چسبی در بین شهروندان توزیع و سه دوره طرح آموزش چهره به چهره در میان شهروندان و کسبه منطقه 6 برگزار شده است.

محسنی گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز بیش از 45 کیلو سم در سطح منطقه استفاده شده و خانه به خانه بروشورهای اطلاع رسانی توزیع شده است.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    3 7
    چرا واسه سگها کمپین میذارن ولی واسه موش ها نه؟مگه اینا هم جاندار نیستن؟یا اینکه جانداران رو بر اساس میل شخصی دسته بندی میکنن؟
    • امید IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      1 0
      خیر میل شخصی در کار نیست. به طور کلی در هر اکوسیستمی اگر نرخ زاد و ولد هر جانداری اعم از حیوانات یا گیاهان بیش از حد باشد باعث نابودی آن اکوسیستم خواهد شد. در واقع هدف اینکار کنترل جمعیت این جانوران است و نه منقرض نمودن گونه ی آنها.
  • مجید10 IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    16 4
    حالا فردا یه گروه میریزن تو خیابون که "موشهای سرزمین من را نکشید"
  • محسن IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 0
    یه فکری به حال معتادان خیابان پارچه فروشی های مولوی بکنید لطفا. هیچ ارگانی برای جمع آوری آنها که به صورت مختلط زن و مرد و شبانه روزی مقابل دبستان دخترانه حضور دارند، اقدام نمی کند. شورای محله هم به دنبال زد و بندهای خود هستند. البته به موش ها عادت کرده ایم...
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    4 0
    واقعا که یعنی می خوان با اینا موش ها رو ازبین ببرند 1200 تا موش کافی چند تا موش تصمیم بگیرن یه شکم زایمان کنن ده برابر می شن کل خیابون رو قرق میکنند .