۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۵

ایسنا نوشت:

سیدمحمد غرضی با اعلام آمادگی خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مانند رقابتهای ریاست جمهوری،‌برای توسعه جمهوریت و اسلامیت قصد ورود به مجلس دارم.

سیدمحمد غرضی در تشریح برنامه های خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:‌در مجلس شورای اسلامی به دنبال توسعه جمهوریت و اسلامیت خواهم بود.

وی اظهار کرد: در جامعه اسلامی و با توسعه جمهوریت مردم می توانند خود استانداران را طی انتخابات‌ها انتخاب نمایند. با توسعه اسلامیت نیز دولت ها موظف می شوند تا با تورم و افزایش آن مبارزه نمایند.

این فعال سیاسی همچنین در مورد نتایج مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: برای سالهای زیادی آمریکا به عنوان یک قدرت در منطقه مطرح بود و امروز که ایران بخشی از این قدرت را به خود اختصاص داده است،‌جنگی طولانی میان دو کشور ایجاد شده است.

غرضی با تاکید بر اینکه آمریکا بیش از ایران به دنبال تفاهم با ایران بود،‌اضافه کرد: آن‌ها با قدرت نظامی خود در منطقه حضور دارند، این در حالی است که ایران با بهره‌گیری از اقدامات سیاسی و مردمی خود در منطقه ایفای نقش می‌کند.

این فعال سیاسی همچنین در مورد نحوه برخورد دولت با منتقدان و مخالفان توافق وین گفت: مخالفان این توافق هم عزیزند و هم بسیار مورد احترامند. مطابق آیات قرآن کریم باید به نحوه مطلوبی با مخالفان صحبت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اظهارات مخالفان توافق مبنی بر اینکه حامیان توافق به دنبال معامله کشور هستند، اظهار کرد: در مقابل نیز موافقان توافق معتقدند که از حقوق ملی کشور دفاع کرده‌اند. در این شرایط برای قضاوت این دو گروه و اظهاراتشان باید به مردم مراجعه کرد چرا که آن‌ها بهترین قاضی هستند و نظرات و کلام آن‌ها ختم کلام است.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسی A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    11 0
    امیدوارم تا ایشان در این انتخابات شرکت کنند و شرایط شادی مردم رو مهیا نمایند :