ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: احساس نمی کنیم در اصول، جبهه پایداری زاویه ای با بقیه اصولگرایان داشته باشد البته سلیقه های تشکل ها و اشخاص حقیقی اصولگرا ممکن است با هم تفاوت هایی داشته باشد.

محمدنبی حبیبی افزود: این تفاوت ها را عادی و طبیعی تلقی می کنیم و هیچ گونه تفاوتی در اصول موضوع های انقلاب بین تشکل های اصولگرا سراغ ندارم.

وی همچنین اضافه کرد: برای تشکیل ائتلاف اصولگرایان زمان مشخصی تعیین نشده، احساس می کنیم روند ائتلاف اصولگرایان در حال پیشرفت بوده و شرایط در زمان حاضر بهتر از ماه های قبل است.
حبیبی در عین حال افزود: نشست های سه جانبه حزب موتلفه اصلامی با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم محدود نشده و هر وقت ضرورت پیدا کند ادامه خواهد یافت.

حبیبی همچنین در خصوص تشکیل هسته اصلی ائتلاف اصولگرایان گفت: فعلا هیچ هسته ای که به عنوان هسته قطعی شورای اصولگریان شکل گرفته باشد نداریم اما تا به حال ما و دیگران نشست های متعدد مشورتی برای پیشبرد کارهای ائتلاف داشتیم.

وی این را هم اضافه کرد که نشست مشورتی هشت نفره اخیر هم مشورتی بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در عین حال درباره ارائه فهرست نامزدهای اصولگرا هم اظهار کرد: در استان ها از ماه های قبل هم روی افراد نامزدها بحث و بررسی و در برخی جاها پیشرفت هایی حاصل شده است.

وی افزود: اما در تهران فعلا جناح اصولگرا بحثی راجع به فهرست نامزدهای اصولگرا نداشته است.

حبیبی در خصوص منطقه بندی اصولگرایان به صورت استانی برای انتخابات مجلس هم گفت: در این رابطه تاکنون بحثی صورت نگرفته است.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    مبارک باشه ذوق کن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    1 0
    با مردم چی