علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس که امروز با رای نمایندگان بار دیگر به عنوان دبیر وارد هیئت رئیسه مجلس شد، از نامه جمعی از نمایندگان آذری زبان مجلس به علی لاریجانی درباره اتفاقات حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، منادی سفیدان در نشست علنی امروز سه‌شنبه 5 خردادماه مجلس اظهارداشت: با توجه به مسائل پیش آمده در این مسابقه و ابهامات آن که منتهی به جلوگیری از قهرمانی یکی از دو تیم مذکور به ویژه تیم تراکتورسازی که شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها داشت، درخواست داریم که علل عدم رعایت شئونات ورزشی و نقض قوانین و مقررات از جمله در انتخاب داور بی‌طرف مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: قطعا چنانچه نظر مجلس در تائید این گزارش باشد موضوع به قوه قضائیه ارجاع شده تا خارج از نوبت بررسی شود.
نماینده تبریز خاطرنشان کرد: مواردی همچون علت انتخاب داوری که در همین فصل در مسابقات تیم تراکتورسازی تصمیمات علیه این تیم گرفته، علت اخطارهای مداوم و اخراج تیموریان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تراکتورسازی و همچنین نگرفتن پنالتی مسلم به نفع تراکتورسازی، علت کار نکردن اسکوربرد ورزشگاه درباره مسابقه همزمان، علت اطلاع رسانی ناصحیح و علت قطع شدن ارتباط تلفنی و اینترنتی باید در اولویت بررسی قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به اتفاقات صورت گرفته ما از رئیس مجلس می‌خواهیم که با استناد به ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس این موضوع را به کمیسیون مربوطه ارجاع داده و اقدامات قانونی صورت گیرد.
این نامه را جمعی از نمایندگان شمال غرب کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل امضاء کرده اند.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =