دوباره با پایان فصل، قرارداد اکثر ستاره های استقلال به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مشکل هر ساله استقلال، امسال هم تکرار می شود. استقلالی ها هر سال در فصل نقل و انتقالات با این مشکل مواجه می شوند که قرارداد بازیکنان اصلی شان تمام می شود و دوباره باید با تعداد زیادی بازیکن قرارداد ببندند. همین اتفاق، انرژی مدیران و کادر فنی را به شدت می گیرد و برای تیم مشکلاتی ایجاد می کند.
در فصل نقل و انتقالات گذشته یکی از مسئولان باشگاه مصاحبه کرد و گفت که با بازیکنان کلیدی، قراردادهای دو ساله بسته اند. اما حالا که فصل تمام شده، امید ابراهیمی به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی از استقلال جدا شده است. میلاد فخرالدینی هم مصاحبه کرده و گفته که قراردادش را طوری بسته که می تواند از استقلال برود.
آخرین بازیکنی که استقلالی ها امیدوارند قراردادش واقعا دو ساله باشد، سجاد شهباززاده است که اگر او هم مثل ابراهیمی و فخرالدینی به هر دلیلی بتواند از استقلال جدا شود، عملا استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات گذشته نتوانسته اند با بازیکنان کلیدی قراردادهای دو ساله ببندند.
از طرفی ملی پوشان استقلال هم امسال قراردادشان تمام می شود و مربی جدیدی که وارد استقلال می شود، با این وضعیت لیست بازیکنان شوکه خواهد شد چراکه باید ویرانه ای از تیم فصل گذشته استقلال را تحویل بگیرد و آن را دوباره از نو بسازد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =