امروز صبح دانشگاه غیر قانونی ایرانیان وابسته به جریان محمود احمدی نژاد میزبان حدود 450 نفر از مدیران دولت‌های نهم و دهم بود.

بر اساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی و تسنیم این همایش در سکوت خبری و با برخورد های نامناسب مسئولان حاضر با خبرنگاران و عکاسان آغاز و ادامه یافت.

ایرنا گزارش داد که فضای امنیتی شدیدی در اطراف سالن برگزاری همایش که به عنوان اردو نیز مطرح شده، حکم فرماست و ورود و خروج افراد بشدت کنترل و بویژه از ورود خبرنگاران جلوگیری می شود.

یکی از افراد حاضر به عنوان هماهنگ کننده همایش خطاب به خبرنگاران گفته است که برنامه اینجا خبری نیست و هیچ رسانه ای هم دعوت نشده و اگر خبرنگاری نیز دعوت شده به عنوان مهمان این محفل خصوصی بوده است.
این در حالیست که در چند روز گذشته اعلام این همایش رسانه ای شده و در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای را انجام دادند حال مشخص نیست چرا همایشی که قرار نبوده از حضور خبرنگاران رسانه های مختلف در آن استفاده شود ظرف مدت یکی هفته با هیاهو ، اخبار مختلف و متنوعی در رسانه ها منتشر کردند و به استقبال آن رفتند؟ که اگر غیر از این هدف یعنی جار وجنجال به راه انداختن بود قاعدتا همچون دیگر جلسات خصوصی در ساختمان ولنجک باید در سکوت خبری برنامه های خود را پیش می بردند.

اما خبرنگاران حاضر در مراسم که البته پشت درهای بسته باقی ماندند از برخورد نامناسب مسوول ورود و خروج مراسم با خبرنگار و عکاس ایرنا که خارج از عرف بود، گلایه کردند.

همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارش داد که تعدادی از افراد ناشناس و لباس شخصی تردد خودروها و وسایل نقلیه را زیر نظر داشتند و دو موتور سوار به فراخور زمان در خیابان منتهی به مراسم و کوچه های اطراف آن گشت می زدند.

اما در آن سوی دانشگاه ایرانیان یعنی محل سخنرانی مقامات دولت قبلی که گویا در نهایت بنا به ادعای خود در پیش گرفتن سکوت برای حفظ آرامش جامعه ، تاب سکوت بر نتابیدند و در سال منتهی به انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی و بعد از موفقیت دولت تدبیر و امید در سیاست داخلی و خارجی به ارائه سخن می پردازند نوک شمشیرها را به بهانه تببیین اندیشه های امام راحل سمت دولت یازدهم نشانه گرفتند . جاییکه علی نیکزاد وزیر سابق مسکن محور اصلی سخنانش را به نقد دولت یازدهم قرار داد.

همچنین سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد سابق هم درباره جمع‌بندی مذاکرات وین و نقد عملکرد اقتصادی دولت یازدهم سخنرانی کرده است.

همچنین محمود احمدی نژاد در این همایش گفت: در اینجا قرار نیست پاسخ هجمه‌های گسترده به دولت‌های نهم و دهم را بدهیم و امروز هرکس در وجودش انگیزه نادرستی دارد، بهانه‌ای پیدا می‌کند برای هجمه و توهین به دولت‌های نهم و دهم، هر کس هرچه در دست دارد، می‌زند، یک نفر سنگ و دیگری لگد می‌زند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه می‌زند، در واقع از ۶ جهت هجوم آورده‌اند.

مشخص نیست چرا یاران احمدی نژاد با مظلوم نمایی به بهانه های مختلف تمام انرژی خود را صرف انتقاد به سیاست های دولت تدبیر و امید به ویژه در سیاست خارجی که مورد تاکید و حمایت رهبر انقلاب قرار گرفته است، می کنند؟! آیا این به معنای جبران شکست نیست؟!.

شاید اگر دولتمردان سابق به جای ادعا در سکوت خبری کمی از وجود حاشیه های تعمدانه به منظور ماندن در عرصه خبری به هر قیمتی از اتهامات وارده علیه خود دفاع منطقی و قابل قبول می کردند بهتر بود و حداقل با وجدان آسوده تری می توانستند برنامه های خود را برای آینده سیاسی شان پیش ببرند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    بددهنی سیاسی و تمسخرافرادرااین آقا ارائه کرد
    • پروانه عکاسی خراسانی A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      من عااااااااااشق محمود احمدی نژادم
  • مهمان A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    لعنت خدا بر بنی اراییل و اسرائیلیان که با سیاست مظلوم نمائی بنای خراب را ایجاد کردند به نظر شما با اصول و رفتار مشابه، تفاوتی بین آنها هست؟
  • مرتضی A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    "رو" بارزترین ویژگی دولت پاکدستان بود .
    • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      68 11
      و البته پاکدستی از نوع دولت و نهم
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    نمیدونم منطق احمدی نژادی ها چیه که مثل قرون وسطا با همه دنیا دعوا دارن نه تعامل؟
  • بی نام A1 ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    خود احمدی نژاد و تیمش میدونن چه کاری با ملت کردن بایدم در سکوت باشه .... واقعا خراب کردی آقای احمدی نژاد اقتصاد نابود شده
  • على A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    اقاى دكتر احمدىنزاد ملت ايران بي صبرانه منتظر بهار است
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    90 16
    شاید مسابقه پرو بازیه؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    اینا که از اول گفتند بیاد مناظره کنیم اونا گفتند نه
  • بی نام GB ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    83 11
    دست پاک ها جمع بودند .عجب رویی دارند .از فردا مردم می رن دست پاک می شن سنگ روی سنگ تو ایران بند نمش
  • جاوید IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    شما چرا ناراحت هستید؟چرا دروغ میگید ؟من اونجا بودم با هیچ خبرنگاری برخورد نشد خیلی هم مودبانه رفتار شد.شما ه میترسید چون موقعیتتون در خطره .از سایه احمدی نژاد هم میترسید .معمولا دنیا پرستان ترسو هستند و همیشه تخریب میکنن.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    76 11
    دکی ما چهار جهت اصلی و چهار جهت فرعی داریم که میشه 8 جهت. شش رو از کجات دراوردی؟
  • یاسر IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    7 19
    خب که چی؟
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    به همان دلیل که تو از دولت تدبیر امید تعریف وحمایت می کنی و احمدی نژاد طوری نام می بری که انگار نوکر بابات بوده هست احمدی نژاد هم حق دارد از دولت تدبیر امیدتان نقد کند و همان طور که دولت تدبیر امید دلیل بی کفایتی خود را در حل مشکلات جامعه را به گردن دولت قبل می اندازد و یادش رفته که وقتی لقب سردار دیپلماسی برای ظریف به کار میبرد این دولت احمدی نژاد بود که با سیاست خود در مورد انرژی هسته باعث پیشرفته هسته شد تا دولت یازدهم در مقابل پنچ 1 حرفی برای گفتن داشته باشد و کرور کرور از کیسه خلیفه ببخشد و در پایان دریغ از یک جو انصاف در مورد دولت قبل .
  • بی نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    68 14
    جمع اشون همیشه محفلی بوده و عجیب نیست. یاد برنامه های فراماسونری افتادم.
  • محمود IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    55 14
    باید آقای احمدی نژاد و اطرافیانش بخواطر کشاندن کشور به سوی تحریم های بیشتر و اشتباهات بسیار زیاد آنها در تصمیم گیری های مهم اقتصادی که باعث فلج شدن اقتصاد کشور وفشار بر روی مردم جامعه شده،محاکمه شوند.
  • بی نام IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    7 46
    حرف قشنگی نزدی که بخواهم نظر بدم فقط کمی خندیدم. چون حرف تو هم تکراری و مشکلی را حل نمی کنه . تو که از سخنان آقا مایه گذاشتی بهتر است به جای این کارها فکری برای مشکل اقتصادی مردم بکنی. فکر می کنم آقا با این کار خوشنود تر است. تا بتوانی به شعار سال عمل کنی.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    27 15
    حالا شما کجاتون سوخته
  • محمد IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    هر چه قدر دلتون می خواد به احمدی نژاد فحش بدین و بد و بیراه بگید . مردم دوبار بالای 20 میلیون بهش رای دادن . و عرضه داشت نفت با قیمت بالا بفروشه و پولش بیاره داخل مملکت خرج روستاها و جاده ها و مدارس و یارانه و راه اهن و وام اردواج جوونها و مسکن مهرکنه .همه بساز بفروشها و کارشناسای مسکن می دونن اگر مسکن مهر نبود الان قیمت خونه توی تهرون 3 برابر الان شده بود .عرضه داشت سیم کارت تلفن 750 هزار تومانی زمان خاتمی روم بکنه 5 هزار تومان . عرضه داشت تحریمها رو دور بزنه و مملکت رو 8 سال بچرخونه . وام 6 میلیونی زمان خاتمی بکنه 45 میلیون تومان . عرضه داشت محصولات اشغال و قدیمی ایران خودرو و سایپا رو تنوع ببخشه و 3 برابر کنه . عرضه داشت توی امریکای لاتین 5 متحد قوی برای اولین بار برای کشور پیدا کنه .
    • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      89 18
      محض اطلاع جناب محمد خونه های توی تهران زمان همین احمدی نژاد سه برابر شدن . ولی در زمان روحانی خدا رو شکر بالا تر نرفته و ثابت مونده .عرضه همین احمدی نژاد هم به درد شماها فقط می خوره . مگه خوابشو ببینین دوباره بیاد توی ریاست جمهوری .
    • ارش IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      92 21
      واقعاه داشتیم تا قطر راهت نمیدادن عرضه داشت پراید 7میلیونی شد21 میلیون بابک زنجانی درست شد تحریم شد کاغذ پاره از صبح تا غروب 5 بار قیمت ها میرفت بالا با گینه اتیوپی رابطه داشتیم
    • امید A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      76 13
      کسی را که خودش را به خواب زده نمیشود بیدار کرد یک نگاهی به تاراج ثروتهای ملی میکردی بعد حرف میزدی
    • حسین A1 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      23 85
      احسنت آقا محمد، فقط من موندم که این خبر آنلاین بوقچی دولت یازدهم چه جوری پیام تو رو نمایش داد ،ازش بعیده
    • بی نام IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
      72 14
      واقعا چقدر عرضه داشت در مورد اختلاس ها دزدی ها برداشت ۱۶میلیارد به حساب دانشگاه و دیگه عرضها هم چیزی عنایت فرمایید
    • مجتبی IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      23 69
      همچنین افزایش قدرت هسنه ای ایران ، ارسال موشک به فضا، قدرت اول سیاسی منطقه ، بی سابقه ترین سرعت پیشرفت علمی ایران در تاریخ ،ارتقا سطح کیفیت زندگی مردم ، ارتقای بی سابقه اینترنت و خدمات دولت الکترونیک و مثنوی هفتاد من از خدمات دولت قبلی رو هم اضافه کنید.
    • علی A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      عرضه داشت دلار 850 تومانی زمان خاتمی رابکنه 3900 تومان ...عرضه داشت هزاران میلیارد تومان پول نفت را به یغما ببره ...عرضه داشت گوشت کیلویی 12 هزار تومان را بکنه 30 هزار تومان ...عرضه داشت مسکن مهر را درست کنه که با یه میخ زدن به دیوارش ، دیوار رو سرت خراب می شد ...عرضه داشت که صد ها واحد صنعتی را به تعطیلی کشوند ...عرضه داشت که دلار به نرخ دولتی بده پورشه و غذای سگ وارد کنه اونوقت بیمار ها بدون دارو بمیرند ...عرضه داشت بابک زنجانی ها و خاوریها را درست کنه ...شما این هشت ساله چقدر به جیب زدی؟؟؟؟؟؟
    • مجتبی A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      14 73
      اگه قیمت اجناس بالا رفت در مقابل دادن یارانه و افزایش حقوق و دستمزد هم از شش برابر بیشتر شد و این باعث شد به مردم فشار نیاید.
    • بی نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      30 6
      اطمینان دارم نمیدونی خجالت چیه اما برو خجالت بکش
  • احمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    من می خوام بگم این دولت روحانی که حمایت گروه غنی و ثروتمند را به عنوان هدف قرار داده و برای کنترل تورم تنها راه ساده یعنی کاهش نقدینگی را بلد است چرا باید اینگونه از دولت احمدی نزاد انتقاد کند دولت روحانی باید بگد چه کار برای این مردم بدبخت کرده به خدا من یه فوق لیسانس جامعه هستم بدبختیم زیاد تر شده این مردم همه گروها را می شناسند اینقدر دروغ نگویید
  • قاصدک DE ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    درود بر دکتر احمدی نژاد
  • حسین A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    لباس شخصی ,دانشگاه ایرانیان ,محمود و دارودسته,..
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    دولت تدبير و اميد ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    55 10
    آقای احمدی نژاد؛ اونی که لگد زد شما بودی که به همه لگد زدی
  • استاد EU ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    35 9
    با مناسبات جهانی دکتر دیگه چیزی واسمون نمونده
  • بی نام A1 ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    14 5
    انچه جامعه شاهدش است فرارهای ثروت جامعه که به احادمردم تعلقداردمیباشد.حال جناب احمدی نژاد خوب وبدبودنش رااینده اشکارخواهدساخت.انشاا....
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    40 11
    بخداهرکی دیگه جای روحانی اومده بودالان جنگ شده بودوبیچاره شده بودیم اینقدرعجول نباشید گاماس گاماس فرق دولت دهم بایازدهم درتین است که دولت کنونی همشون مدیروباسوادهستندولی قبلی متاسفانه باید گفت .......
  • مهدی A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    17 60
    درودوسلام.به.احمدی.نژاد.اوتاابددرقلب.ماجادارد
  • حاج داود A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    18 55
    اگه 20 درصد غنی سازی توسط جناب آقای دکتر احمدی نژاد و همکاراش نبود با کدوم چپ پر وارد مذاکره می شدید؟ خدا وکیلی انصاف هم خوب چیزیه که شما ندارین هر گز شجاعت دکتر رو تو شکوندن پلمپ ........ نباید از یاد ببریم
  • مجید صالحی IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    27 18
    سلام علیکم لطف کنیدبرید متن توافق رو مطالعه کنید متوجه میشوید که دولت تدبیروامیدچقدردر سیاست داخلی موفق بودهدراین توافق بیش از 100مورد ایران محدودیت روزیر باررفته وپذیرفته.مواردیکه دردولت قبل محقق شده بود و جز وحقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران بود. اگرتوافق خوبی هم بوده برای امریکا بوده پس جشن هسته ای رواونهابایدبگیرند.بازهم به این قانع نیستند چون کنگره امریکا ازاین توافق راضی نیست وکنگره تصویب نکرده.خدامیدونه چه خوابی برای ایران دیدند.اینجاست که رهبری بعداز به اصطلاح توافق فرمودند هیچ اعتمادی به امریکا نیست.
  • حسین A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    16 62
    آن مرد دوباره می آید،مصمم تر از قبل ،تا جواب یاوه گویان را با عمل بدهد.
  • بی نام CA ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    25 1
    کدام وجدان؟
  • عزیز EU ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    11 40
    واقعا متعصفم برای این جنجالها در هیچ جای دنیا اینجوری نیست اگر احمدی نژاد دزدی میکرد که نکرد جلوش رو میگرفتین حالا این حرفها رو کنار بذارین ..ببینین اقای روحانی چکار میکنن.
    • کاد IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      6 1
      سواد عالی متعالی : آقا اینقد متعصف نباش براتون بده
  • ایرانی US ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    15 17
    جالبه دو گروه خیلی تقلا میکنن تفکرات افراطی دوباره تو کشور حکم فرما بشه،خارج از ایران،رهبران اسرائیل و تو داخل هم برای همه مشخصه
  • بی نام A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    18 45
    مثل اینکه تا این آقا میخاد سخنرانی کنه بدجوری می سوزین، فکر نکنین با این کارها از محبوبیت احمدی نژاد کم میشه، نه ایشان فقط در فضای مجازی محبوبیت ندارد اما در میان مردم بد نیست یه نظر سنجی انجام بشه بعد این حرفها را بزنید
  • قشقایی IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    20 55
    سلام ودرود خدا بر احمدی نژاد مکتبی و انقلابی
  • شهاب IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    38 13
    ادم متاسف میشه وقتی میبینه چنین جاهلانی در میان مردم وجود دارند کل پول نفت تبدیل شد به یه سری ساختمون نیمه کاره کم کیفیت و یه عده زیادی رو پولدار کرد که با ماشین های گرون قیمت توی خیابون های شهر بگردن و به جوونایی که در اثر سیاست های خنده دار دولت بیکار شده بودن کج دهنی کنند.معاونین و مشاورین دزد که الان در زندان به سر میبرند و باقی هم در حال رفت و امد به دادگاه هستند تا به زودی هیات دولت نهم و دهم در حیاط اوین وقت هواخوری تشکیل بشه.طبق روایات و احادیث ، تکلیف ادم با کسانی که از غارتگران و خیانت کاران بیت المال دفاع میکنند چیه؟ ادم یاد خوارج میفته. کاش فضای فرهنگی کشور اجازه میداد یه کتاب مینوشتم و یک میشددروغ های رییس دولت نهم و دهم، یک بخش میشد تلاشی که برای نابودی مملکت کردن، و یک بخش
  • چکوک A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    11 32
    احمدی نژاد هیچ انتقادی نکنه و ساکت بمونه و اونوقت هر آدمی با هر مسىولیتی از دولت بیاید هر چی دلش می خواد بگه.
  • علی A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    39 7
    دولت پاک؟ وزیر و معاون پاک؟؟ حامیان پاک؟ شیر پاک؟؟ بسه دیگه...
  • محسن A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    17 37
    دولت روحانی جزیاس وناامیدی درجامعه وافزایش قیمتهاباکلیدواژه شیب ملایم وکنترل تورم که عکسش پایین آمدن قدرت خریدمردم قشرپایین وحتی متوسط کاردیگه ای نداشته وفعلاجنجال رسانه ای توافق هسته ای آنهم به پاس تلاش وهمت دولت قبل است که توان علمی وفن آوری هسته ای کشوروبردبالاکه الان توانستندباداشته هایمان توازن گفتگوروورمذاکره رقم بزنندهرچندنتیجه مذاکرات وخیانتهایش بعدا مشخص میشه.هرجاکارشون دچارمشکل میشه وتوان اجراییش ندارن دولت قبل مقصره هرجاموفقیت بدست میارن بردوتوان خودمیداننداین نامردی هست.همین بس که دنیامیگه تو8سال ایران باعلم وباورایرانی مامیتوانیم استارتخوردوالاودیگرهم فکرنکنم تکرارشود.
  • ایرانی RO ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    20 56
    به جون هرچی مرده احمدی برمیگرده
  • داود A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    30 89
    من یک کارگاه دارم در زمان احمد ی نژاد روزی 16 ساعت کار میکرد الان 2 ساله روزی چی بگم هفته ای 1 ساعت هم کار نداره
    • بی نام DE ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      68 12
      کارگاه اختلاس؟
    • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      10 32
      واقعا برای اونی که نوشته اختلاس متاسفم
  • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    22 59
    ههه یک سوال وقتی شمارو راه ندادن تو چه طوری گزارش تهیه کردی؟؟ شما هم مثل دولت یازدهم دنبال مقصر می گردید بابا احمدی که گفته از اول انقلاب هر چی کم کاری کردید به ندارید گردن من ولی انصافا از حالا به بعد کار کنید،
  • جعفر IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    20 45
    باسلام این سایت ایا وکیل دولت تدبیر وامید است
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    18 34
    بااین تورم وگرانی روز به روزی که این دولت بی تدبیر بوجود اورده بی نهایت رحمت به پدرومادر احمدی نژادکه شجاعانه از مملکت واستقلال واقتصاد و...ایران دفاع میکرد کافی است که احمدی نژاد1باراره فقط 1بار بیاددرتلوزیون سحبت کند همه وطن فروشان را رسوامیکند.تاکی میخواهید مردم را فریب بدهیدوفرش قرمز زیر پای دشمنان این ملت این دولت پهن کند.وثروت این مملکت را عده ای خاص به یغما ببرند..
  • حمید رضا عیسی بیگی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    42 14
    احمدی نژاد سیم کارت 700 هزار تومانی رو کرد 5 هزار تومن خیلی قیاس باحالی بود خدایا من رو بسوزان خاکسترم رو بریز تو دریا احتمالا ویندوز 8 و گوشی تاچ هم از دستاوردهاش بوده چون زمان خاتمی همه نوکیا داشتند.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    23 58
    دولت احمدی نژاد بسیار مردمی تر و با سوادتر از دولت فعلی است و رئیس دولت فعلی بیشتر با شعار و دادن کنار آمده و نه با عمل و بفکر طبقه 90 درصدی جامعه نیست اینکه می گن میلیاردها دلار صرف واردات کردند راسته براتی همین دولت فعلی تا حالا دوام آورده این رو هم بدونید دولت قبل چول مفت به تولید کننده نمی داد که بره قسمت اعظم اش رو تو دلالی و ویلای داخل و خارج صرف کنه تولید کننده واقعی مردم روستایی اند که وامهای خوبی از دولت قبل گرفتند و به کار کشاورزی و دامداری و ساختن خونه های گلی شون زدند دولت فعلی اصلا برنامه ای برای اشتغال و گرانی و غیرو نداره اوایل می گفت بی تدبیری و سوء مدیر یت باعث این مشکلاته حالا که نوبت خودش شده می گه تحریمها باعث این کار شدن
  • فرهاد007 A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    24 9
    معجزه خالی بندی
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    16 21
    انصاف خوب چیزیه.برید گوگل سرچ کنین پرونده کرسنت ببینین اونجا دکتر احمدی نژاد برا اون پرونده چیکار کرده اصلا ببینین متهمهای پرونده کیا هستن.انصاف خوب چیزیه......
  • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    13 28
    خدا نابود کنه هر کسی که دشمن نظام و انقلاب هست مخصوصا کسانی که با مظلوم نمایی میخوان به انقلاب و اسلام ضربه بزنن .
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    15 33
    اين احمدي نژاد نيست كه مظلوم نمايي ميكند اين شما ها هستيد كه به عنوان وكيل دولت يازده داريد براي مردم اشك تمساح ميريزيد؟؟
  • بدون نام ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    24 14
    قدرعافيت كسي داندكه به مصيبتي گرفتارآيد!اگه احمدي نژادنبود،چطوري قدرخاتمي وروحاني روميدونستيم؟!
  • هادی RO ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    10 39
    احمدی ناد باعث شد که غربها ایران را به عنوان کشور هسته قبول کنند در زمان شما اصلاحات تما م برنامه های وتاسیسات هسته پلمپ وتعطیل شد پس درود بر مردم صبور ایران واقای احمدی نزاد که با صبر واستقامت در برابر غرب ایستادند وپیروز شداند