مدافع میانی پرسپولیس نیز مانند میلیون ها طرفدار این باشگاه نمی داند تکلیف انتخاب مدیرعامل جدبد برای سرخپوشان چه خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا نورمحمدی پس از مدت ها و به لطف محرومیت محسن بنگر موفق شد در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود و عملکرد قابل قبولی داشت. با او دقایقی به صحبت پرداختیم که می خوانید:
*از بازی شروع کنیم. برد مقابل راه آهن.
چون این دیدار، بازی بیرون از خانه برای مان محسوب می شد، باید هر طور شده به پیروزی می رسیدیم. ما دو نتیجه بسیار بد در آزادی گرفته بودیم، اول شکست مقابل تراکتور و بعد تساوی با نفت. به همین علت از دقیقه یک شروع به حمله کردیم ووقتی گل زدیم، به مدیریت کار پرداختیم که به سه امتیاز برسیم.
*عقب نشینی یکباره پرسپولیس در نیمه دوم واقعا مدیریت بازی بود؟
این را بگذارید به پای استرس بازیکنان. اصلا نمی خواستیم باز هم امتیاز از دست بدهیم به همین علت با زدن همان دو گل سیر شدیم و عقب کشیدیم تا از گل های زده مان دفاع کنیم. اگر استرس نداشتیم و بازی نیمه اول را در نیمه دوم هم پیاده می کردیم، گل های بیشتری می زدیم ولی ممکن بود در ضدحملات، گل بخوریم و وضعیت بد شود.
*یک گل خیلی بد هم دریافت کردید. به نظرت می شد دروازه پرسپولیس در این بازی بسته بماند؟
بله ولی تحت فشار بودیم. واقعا حملات راه آهن سخت بود. آنها از راه های مختلف برای رسیدن به گل روی دروازه ما حمله می کردند، سانتر کردند، در عمق توپ ریختند، ضربه آزاد گرفتند اما دیگر نتوانستیم روی آن صحنه دوام بیاوریم.
*باز هم یک نفر مصدوم شد و به میدان رفتی! فکر می کنی این بار در ترکیب اصلی باقی بمانی؟
این بستگی به مربی تیم دارد. من تلاش زیادی کردم تا نظر حمید درخشان و همکارانش را جلب کنم و آنها نیز در پایان بازی نسبت به عملکرد من اظهار رضایت داشتند. البته در زمان علی دایی نیز در 5، 6 دیدار به میدان رفتم و اگر محروم نمی شدم، قطعا باز هم بازی می کردم. ولی به هر حال باید دید کادرفنی می خواهد دست به ترکیب تیم اصلی بزند یا نه.
*بازی در کنار اومانا برایت چطور است؟
او را یک مدافع باتجربه می دانم که سعی می کند خیلی زود با تیم به هماهنگی کامل برسد. اتفاقا در این امر هم موفق بوده و با نوع ارتباطی که با ما برقرار کرد، توانست شرایط جالبی به دست آورد. به هر حال بازی های این فصل مان زیاد است و باید خیلی زود در کنار هم هماهنگ شویم.
*نظرت در مورد تغییر کادرفنی چیست؟ فکر می کنی با اخراج علی دایی از پرسپولیس، وضعیت این باشگاه بهتر شود یا بدتر؟
بالاخره این تصمیمی است که باشگاه گرفته و ما به عنوان بازیکن باید به آن عمل کنیم. در این مدتی که من در پرسپولیس بودم، مربیان زیادی آمدند و رفتند. تقریبا در هر فصل دو مربی در تیم مان کار کردند و همیشه تغییرات زیاد بوده ولی امیدوارم هر اتفاقی می افتد، به تیم ما کمک کند. پرسپولیس نیاز به آرامش و کسب امتیاز دارد که این دو مساله مکمل یکدیگر هستند. اگر ما آرامش داشته باشیم، امتیازات زیادی به دست می آوریم.
*البته واکنش هواداران هم جالب بود!
بله آنها هم پرسپولیس را دوست دارند. اصلا همه ما می خواهیم پرسپولیس نتیجه بگیرد و تمام این اتفاقات نیز در راستای همین هدف است. امیدوارم با حمایت تماشاگران مان، باز هم جلوتر برویم و امتیازات مهمی بگیریم تا بیشتر از این از قافله تیم های مدعی عقب نمانیم.
*فکر می کنی پرسپولیس مدعی قهرمانی است؟
برای جواب دادن به این سوال نیاز به زمان داریم اما به هر حال پرسپولیس باید همیشه یک مدعی برای قهرمانی باشد. امیدوارم تا نیم فصل بتوانیم چند بازی موثر و خوب دیگر داشته باشیم و به صدرجدول نزدیک شویم. در حال حاضر ثبات نتیجه گیری برای مان از فکر کردن به قهرمانی مهم تر است.
*در لیستی که چندی پیش منتشر شده بود، خواندیم تو از قرارداد فصل گذشته ات 105 درصد دریافتی داشتی! این موضوع درست است؟
من امیدوارم مدیریت جدید در همه امور به دنبال شفاف سازی باشد چون ما به این قضیه نیاز مبرم داریم تا حقایق روشن شود. یک ماشین به ما داده اند که سند ندارد و با آهن پاره تفاوتی نمی کند. آن اتومبیل که توقیف شد به کنار، چند فقره چک به ما دادند که آن هم عجیب بود. چک ها برگشت خورده اصلا معلوم نیست به چه کسی تعلق دارد ولی رسیدهای جعلی دادند که پول در حساب بوده و چک ها پاس شده است. بله با این شرایط، من بیش از 105درصد هم گرفته ام ولی همه این آمارها دروغ است.
*از قرارداد این فصل هم پولی گرفته ای؟
یکبار به ما پول دادند و گفتند شما از فصل قبل طلبکار هستید اما این پول مربوط به فصل جدید است. الان من نمی دانم بالاخره طلبکارم؟ بدهکارم؟ پول گرفته ام؟ پول نگرفته ام؟ اصلا همه زندگی مان بهم ریخته است. تازه قرار شده مدیرعامل انتخاب کنند که هر کسی باشد، از ما بابت طلب مان مدرک می خواهد و آش همان می شود و کاسه همان! به خدا از این قضایا خسته شده ایم.


252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =