برای کارلوس بلیت قطر می گیرند؛ مایلی کهن و امیدها زیر نظر کروش!

بعد از حواشی بسیار پیرامون نظارت کارلوس کروش بر تیم ملی امید؛ بالاخره تایید شد که او در قطر بر کار امیدها نظارت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین پیروانی در گفتگو با روزنامه خبرورزشی تایید کرده که او و کارلوس کروش به قطر می روند تا برای بازی های مرحله نهایی مقدماتی المپیک ریو کنار امیدها باشند.  موضوعی که عده‌ای می‌گویند بخشی از مصاحبه‌های تند و تیز مایلی‌کهن به خاطر همین مساله است و او این نظارت را برنتابیده است. 

حالا  افشین پیروانی اعلام کرده که با همراهی کروش برای حمایت از تیم ملی امید و البته نظارت بر جوانان حاضر در این تیم به قطر خواهد رفت. موضوعی که حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید هم در گفت و گو با خبرآنلابن آن را تایید می کند. او می گوید به درخواست کفاشیان برای کارلوس کروش بلیت سفر به قطر را رزرو می کنند. البته او نامی از افشین پیروانی نمی آورد و می گوید کروش تنها در این سفر کنارشان خواهد بود. هزینه این سفر هم برعهده تیم ملی امید خواهد بود. 

با قطعی شدن سفر کارلوس کروش به قطر باید دید واکنش مدیرفنی و مربی تیم ملی امید چه خواهد بود. به خصوص مایلی کهن که منتظر کوچک‌ترین اتفاقی است تا علیه کروش مصاحبه کند. 

این سفر، پایانی بر مرخصی کروش خواهد بود و او با رفتن به قطر دوباره به به عنوان یک فرد رسمی از طرف فدراسیون فوتبال ایران سرکار حاضر خواهد بود. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =