سخنگوی دولت اعلام کرد در نظر دارد در یک جلسه فوق العاده در خصوص بهبود معیشت کارکنان عام دولت و سایر قوا، صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه کامنتهای متعدد مخاطبان سرویس مشکلات مردم در خصوص وضعیت معیشت کارکنان دولت به اطلاع محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سخنگوی قوه مجریه رسید، او در نشست خبری امروز خود در این باره توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود با اشاره به توجه دولت به وضعیت معیشت عائله قوه مجریه گفت: من با پوزش از این همکاران، درباره اینکه نمی توانیم بیش از این در اعتبارات جاری هزینه کنیم، عذرخواهی می کنم. وظیفه ما این است که درباره شاغلان و کسانی که بازنشسته هستند، در ترمیم حقوق تلاش کنیم. درباره بازنشستگان نیز قول داده بودم که باید عرض کنم با توجه به اینکه لایحه بودجه سال 1395 و پیش نویس لایحه برنامه پنج ساله ششم به دولت تقدیم شد و انتظار داریم این پیش نویسها در دولت تصویب و به مجلس تقدیم شود. لذا درباره بهبود معیشت کارکنان عام دولت و سایر قوا، در یک جلسه فوق العاده، برنامه ششم را توضیح خواهم داد و اعداد و ارقام را به اهالی رسانه نشان خواهم داد.


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    4 1
    آقای نوبخت دادن آمار و ارقام هیچ مشکلی از کارمندای بیچاره حل نمیکنه خواهشا بفکر باشین
  • بی نام IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    5 0
    خیلی زحمت می کشید خسته نشوید یه وقت
  • ایرانی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 4
    آقای نوبخت از کارکنان بخش خصوصی دلجویی کنید که روزی9 ساعت کار با حداقل حقوق بدون کوچکترین تسهیلاتی را تجربه میکنند، بماند که حداقل 3 ماه حقوق عقب افتاده دارند ،در عوض کارکنان دولت از9 صبح تا ساعت 11 صبحانه ،بعد نهار و نماز ،در آخر هم ساعت 2 تعطیل می شوند. بن خرید ، وام ، تسهیلات رفاهی،ساعت کارکم،حقوق و جایگاه تضمین شده هم که سرجای خودش. واقعاً خجالت آوره .
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    0 2
    پایین ترین سطح حقوق متعلق به کارکنان شرکت پست است
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    4 0
    با سلام اگه میخوان مثل رتبه بندی فرهنگیان اقدام کنند بگین بهشون لطفا اقدام نکنن و بیشتر از این شرمنده نکنن کارمنداشون رو.
  • کارمند IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 0
    امیدوارم کاری کنید چون امسال سالی بسیار سخت برای ما بود ، سالی با دریافتی پایین و بسیار کم که به زحمت گذر می کنیم از آن. از شما خواهشمندیم قانون آزمایشی مدیریت خدمات کشوری را اصلاح کنید زودتر مگر نظام هماهنگ پرداخت چه مشکلی داشت. مدیریت خدمات کشوری برای افراد با تحصیلات عالیه هیچ ندارد و مخصوصا تحصیلات عالیه ای که با اجرای آن استخدام شده اند مونجر به کاهش حقوق آن ها در برابر آن هایی شده است قبلا استخدام بوده اند. ممنون که جلبسه فوق العاده می گذارید
  • شكاك A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 0
    عذرخواهي و وعده وقول و صحبت ميكنيم و بعدا و..................هزار كلمه براي درد كارمندان بيچاره دولت اقاي نوبخت مشكل كارمند باصحبت حل نميشود بايد اقدام عملي انجام داد.
  • من AU ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    4 0
    شما چه جور رییسی هستی که از وضع زندگی کارمندات خبر نداری؟/؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 0
    جناب معاون بحث كه ما خودمون زياد ميكنيم ولي به نتيجه نميرسيم كه به چه شكل وضعيتمون رو بهبود ببخشيم كه خوشحال ميشيم اگه دولت فكري براي بهبود بكنه بدون بحث
  • بی نام IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 0
    با عذر خواهی مشکل حل نمی شود وظیفه شما تامین معیشت کارمندان خدوم و زحمتکش است متاسفانه با قطع اضافه کارها و رفاهیات زندگی کارکنان دولت را با سختی مواجه کرده اید.
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 0
    با تشكر لطفا مقایسه حقوق های دریافتی متوسط وزارتخانه های دولتی و خارج دولت را نیز انجام دهید کارمندان خارج دولت دارای پرداختیهای هماهنگ و مشابه تر و بالاتر از کارمندان دولت هستند./
  • بی نام A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    1 0
    جناب آقای نوبخت مسئول محترم و زحمتکش ،با وجود به اینکه میدانیم هر مسئولی در جایگاه پستی خودش واقعا" تلاش میکند که به مسئولیتهای واگذار شده خودش به نحو احسن عمل نماید، مخصوصا" در دولت کنونی جناب آقای روحانی نژاد رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران ،ولی باید به عرض برسانم یکی از ارگانهای دولتی که همواره شامل سختی کاریهای متعدد هم بوده است سازمان حفاظت محیط زیست منجمله اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان می باشد شاید باور نکنید که یک گروه از این قشر زحمتکش محیط زیست استان گلستان با حداقل دریافتی حقوق 800000تومان الی 900000تومان زندگی میکنند ،حالا خودتان قضاوت کنید که خط فقر کجاست .انشاله نه تنها مشکل تمام کارمندان دولت بلکه مشکل کارمندان محیط زیست هم حل شود.
  • احسان کارگر از خراسان شمالی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
    2 0
    چرا کسی به فکر معیشت کارگران نیست با پایه حقوق 7.000.000 ریال و خوار و بار 800 ریال و حق مسکن 200.000 ریال
  • حق نظري IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    باسلام ، نظام هماهنگ كه آقاي نوبخت در جريان مي باشند در يك وزرات خانه هم ، هماهنگ اجرا نشده مثلا در وزرات راه وشهرسازي همكاران در يك اداره ويك مديريت باهم همخواني ندارد بنده با زن ودو فرزند وسنوات وسابقه بيشتر وهم مدرك از همكار ديگر كه فقط داراي زن مي باشد حكم كارگزيني كمتري دارم بنابراين پيدا كنيد پرتغال فروش را
  • بی نام IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 1
    میزان اهمیت یک کشور به یک موضوع رو از میزان حقوق کارکنان اون بخش میشه فهمید آموزش و پروش و محیط زیست در ایران ارزشی ندارن و فقط شعارن، پس کمترین حقوق رو می گیرن. در ضمن از ایشون بخواهید میانگین دریافتی سالانه ی تمام وزارت خانه رو اعلام کنند.