کاریابی‌هایی که غیرمجاز فعالیت کنند شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی‌های وزارت کار از آلمان، ترکیه، استرالیا و دانمارک به عنوان کشورهای هدف برای اعزام کارجویان ایرانی نام برد و گفت: کاریابی‌هایی که غیرمجاز فعالیت کنند شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد. اینجا را ببینید.

 در این گزارش، تصاویری از مراحل سوخت‌گیری هواپیما را در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید. اینجا را ببینید.

سیاست

رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید حاج حسن اکبری حضور یافتند. اینجا را ببینید.

مراسم استقبال رسمی از رییس جمهور کره جنوبی صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد. اینجا را ببینید.

 فرهنگ

جولیا رابرتس برای بازی نقش مکمل زن در فیلم «روز مادر» چهار روز در صحنه فیلمبرداری حاضر شد و سه میلیون دلار دستمزد گرفت. اینجا را ببینید.

 فقیهه سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گویی با بانی فیلم از دلایل کم‌کاری‌اش سخن به میان آورده و از حواشی این حرفه گفته است. اینجا را ببینید.

جامعه

جوان 28ساله ای که بر اثر یک «سوءتفاهم پیامکی» جوان دیگری را با ضربه کارد در مشهد به قتل رسانده بود، سپیده دم روز گذشته به دار آویخته شد. اینجا را ببینید.

آذرماه سال گذشته مردی جوان هراسان به کلانتری 134 شهرک قدس رفت و ادعا کرد فریب دو دختر شیک‌پوش را خورده و پس از دوستی با آنها گردنبند، ساعت و تلفن همراهش به سرقت رفته است. اینجا را ببینید.

بین الملل

پادشاه بحرین به تازگی برای تفریح و گردش به سواحل شرم الشیخ سفر کرده است. اینجا را ببینید.

مردم عراق به امنیتی ترین منطقه در بغداد هجوم بردند، حرکتی که در تاریخ عراق عرب سابقه نداشته است، این خشم از کجا نشات گرفته است؟ اینجا را ببینید.

ورزش

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبر ورزشی گفته استفاده از مشروب خلاف ساده فوتبالیست ها شده است. اینجا را ببینید.

قبل از تبدیل شدن به چهره موردتوجه شبکه‌های اجتماعی، سرهنگ علیفر گزارشگر ثابت فوتبال‌های بامدادی تلویزیون بود. اینجا را ببینید.

دانش

تصاویر ماهواره‌ای که از ارتفاع ۷۰۵ کیلومتری از بستر شمال دریای خزر به ثبت رسیده‌اند، چهره‌ای خراش‌خورده و پرخط و خش را از این دریا به نمایش گذاشته‌است،‌ گویی کسی بستر دریا را با سیم‌ ظرفشویی خراش داده است. اینجا را ببینید.

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری خاص از جمعیت گورخرها در پارک ملی حیات وحش کنیا اختصاص پیدا کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اگر نتوانستیم وارد سیستم رایانه‌ای کمپانی شما شویم، برای همه شما کیک می‌خریم! اینجا را ببینید.

اپراتور اول از عرضه سیم کارت های نسل ۴ تلفن همراه در سراسر کشور از طریق ۱۱ هزار کانال "فروش و ارائه خدمات" خبر داد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

احمدرضا کاظمی این شوخی تصویری را در روزنامه قانون منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

رونالدو برای بازگشت سریع تر به زمین بازی، به بارسلونا - شهر رقیبان دیرینه اش - سفر کرده و از پزشکان یک مرکز درمانی در این شهر کمک گرفته است. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

رئیس‌جمهور کره‌جنوبی در صدر یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری به ایران آمد. اینجا را ببینید.

سلفی"کنانه علوش"، خبرنگار مشهور رسانه های عربی با اجساد عناصر تروریستی داعش خبرساز شد اینجا را ببینید..

پربحث ترین ها

نماینده ادوار گذشته مجلس، توفیق جریان اصولگرایی را منوط به عمل و اعتقاد همه اعضای آن جریان به مبانی اصولگرایی دانست و نه به لیدرهای آن. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور با انتقاد از افراد بدبین و بدگمان به مذاکرات هسته‌ای، گفت: عده‌ای می‌گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم؛ چرا زندگی خوب ما را برهم زدید! اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

قبل از تبدیل شدن به چهره موردتوجه شبکه‌های اجتماعی، سرهنگ علیفر گزارشگر ثابت فوتبال‌های بامدادی تلویزیون بود. چهره‌ای که فوتبال‌های ضبط‍ شده را با گزارشش تبدیل به یک تجربه خواب‌آور می‌کرد. اینجا را ببینید.

فرشید رجبعلی این کاریکاتور را در ضمیمه نیش خط روزنامه قانون منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =