خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    5 1
    متاسفانه کارکنان سازمان اموزش فنی و حرفه ای از حقوق مناسب برخوردار نیستند و فعالیت شغلیشان زیاد است . معلمین اموزش و پرورش ساعات مشخص برای کار دارند اما در این سازمان ساعات کار کارمندی حساب میشود .تعطیلی تابستان نداریم و حقوقمان بسیار پائین است .یک کارشناس یا مهندس با 20 سال سابقه دریافتی حدود یک میلیون و کمتر دارد .همه جا معلمین و مشکلاتشان مطرح اما کسی به مشکلات این سازمان توجهی ندارد . لطفاً فیش حقوقی که بعنوان ادرس سایت قرار گرفته ببینید
  • سازمان آموزش فنی و حرفه ای A1 ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    3 2
    عاجزانه درخواست داریم به وضعیت نابسمان حقوق کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای توجه شود . فیش حقوق در آدرس سایت کپی شده
  • كارمند خانم A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    1 1
    باسلام درخصوص بازنشستگي زنان كارمند كه قبل از قانون خدمات كشوري مي توانستند با 20 سال سابقه كار بدون شرط سني بازنشسته شوند ولي با آمدن قانون خدمات كشوري كه در تبصره 1 ماده 103 آن نوشته شده است كه مي توانند با 25 سال سابقه و بدون شرط سني بازنشسته شوند ولي سازمان تامين اجتماعي مي گويد اين ماده در برنامه پنجم توسعه حذف شده و از بخشنامه خود كه ماده 76 مي باشد اسفتاده كرده و شرط سني 55 سال براي زنان در نظر گرفته آيا اين موضوع در جامعه اسلامي عدالت مي باشد كه زنان همانند مردان بايد 30سال تمام كار كنند با توجه به اينكه زنانه علاوه بر كارهاي مربوط به خانه داري ،‌ بارداي ،‌نگهداري از فرزندان و تربيت آنان 30 سال همانند مردان كاركنند لطفا بازنشستگي زنان را با 25 سال بدون شرط سني لحاظ فرماييد.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    2 0
    شهرستان محروم رودبارجنوب واقع در جنوب استان کرمان فاقد بیمارستان و پزشک متخصص می باشد در حالیکه در مرکز استان چندین بیمارستان و صدها دکتر متخصص وجود دارد . ضمن اینکه بیمارستانی احداث شده ولی چندین سال است بصورت نیمه تمام باقی مانده . خواهشمندیم این مشکل لاینحل که یکی از هزاران مشکل این شهرستان می باشد را به مسئولین امر منعکس نمایید.
  • یک شهرروند IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    1 0
    با سلام در مسیر غرب به شرق اتوبان همت در حدفاصل توانیر گاندی استگاه اتوبوس وجود دارد که هر روز صبح برای تردد به خیابان توانیر استفاده میکنیم. اما متاسفانه در مسر برگشت شرق به غرب اتوبان همت با وجود فضایی که در قسمت روگذر از خیابان ولیعصر ایستگاه اتوبوس وجود ندارد و ما مجبور به استفاده از تاکسی های عبوری هستیم که بعضا برای ما مشکلاتی ایجاد میکند. خواهشمند پیگیری نمایید از بستر موجود استفاده شده و ایستگاهی در آن محل ایجاد شود تا از برز مشکلات برای صدها کارمندی که از این مسیر عبور میکنند جلوگیری شود. با تشکر
  • ناشناش A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 5
    مشکلات نه مضلات بهتر است هر کس به نحوی مشکل دارد باید دنبال موضلات جامعه گشت که خیلی راحت است یا جنبه درونی دارد یا بیرونی . درونی را همه می دانند بیرونی باید با تدبیر و تجربه و علم و دانش پیش برد. موضلات درونی زیاد است مدیران فقط پشت میز نیشتن و می گویند لنگش کن بچه ها رسیدگی می کنند باید در جامعه یک سازمان رسیدگی به موضلات کشور با کسانی حل فن و با تجربه هستند دایر شود نه جریمه کند نه توبیخ فقط آموزش دهند .
  • مهدي IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    1 0
    باسلام ازخبرآنلاين خواهشمنديم نسبت به مشكلات محله ميدان جديدالتاسيس شهداي پليس بلوار 30متري اميركبيركوچه ياسين كه فاقدجدول كسي وآسفالت ونيزكمبودسطل زباله رنج ميبرداقدام نماييد.تاكنون مكاتبات بسياري باشهرداري ورامين دراين خصوص صورت گرفته كه دراين خصوص اقدامي صورت نگرفته ازسايت خبرآنلاين تقاضاي بازديدونيزگزارش ازمحله فوق الذكررادارم.واقعاساكنين اين منطقه دچارمشكلات عديده اي ميباشند.باتشكرفراوان.
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    1 0
    از استان دار بندر عباس درخواست میکنیم نسبت به رفع مشکلات کارگری آلومینیوم المهدی بندرعباس اقدام بفرمایند
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    3 0
    خبر آنلاین لطفا با مسولین نظام وظیفه یه صحبتی داشته باش که به پادگان ها اعلام کنن مشخصات سربازانی که سال 90 از آموزشی فرار کردن یا کلا از سال 90 چه از آموزشی چه از یگان خدمتی،فرار کردن رو حذف کنن تا بتونن از اول دفترچه پست کنن.من الان 5 ساله بخاطر دوری و مشکلات خانواده و نداشتن ستاد نیروی دریایی سپاه توی شهرم از پادگان احمدبن موسی در شیراز درحین آموزشی بخاطر داشتن 3خواهرمجرد و نابینایی یک چشم پدر و سکته ای که کرد،پادگان رو ترک کردم.حالا با توجه به این گرفتاری ها نمیتونم از خانوادم دور باشم و از شما عاجزانه درخواست کمک دارم که بتونم از ابتدا دفترچه پست کنم و باید نظام وظیفه به پادگان اعلام کنه مشخصات حذف بشه.با تشکر.پرهام
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    11 0
    چه کسی مسؤل توقیف وانتی های فروشنده ی مردم آزار هست. یکی نیست به داد ما برسه. خبرآنلاین اگه می خواهی ساعت ده شب نظرها رو منتشر کنی همان بهتر که اصلاً منتشر نکنی.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    8 0
    سلام تورو خدا بگین آخه ازمستاجر درمانده تر هست؟ چرا مالکین با کمک مشاور املاک ودیعه مستاجر رو گروکشی میکنه به بهانه پیدا شدن مستاجر جدید ودیعه رو پس نمیده،مستاجر که پول وکیل وآیین دادرسی و... رو نداره مجبور به گردن نهادن به خواسته نابحق این قوم ستمگر بیسواد هستش اونوقت خودمون رو انسان مدنی میدونیم واز حقوق شهروندی میگیم لطفا اگه خبرآنلاین راست میگه این خواسته رو که خصوصا تو کرج بیداد میکنه منتشر کنه
  • شاهین IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    گل هایی که توی پایتخت جهت زیبایی کاشته میشن اخیرا طی اقدامی منفعت طلبانه توسط بعضی افراد در مقیاس انبوه مخفیانه چیده میشن و به فروش میرسن و هیچ کس با اونها برخورد نمیکنه. لطفا مسیولین مربوط رسیدگی کنن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    از خبرانلاين درباره وضعيت نيما كوچولو كه مورد كودك ازاري قرار گرفته بود سوْال شد ولي پاسخي از شما به ما نرسيد پيگيري نكرديد. كاري از دستتون بر نمياد؟
  • یک بیکار IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام من پدرم جانباز متوفی 40درصد هست که بازنشسته آموزش و پرورش هست خودم هم سال 91 از دانشگاه در رشته مهندسی معدن فارغ التحصیل شدم حالا میتونم به جای پدرم جذب آموزش و پرورش بشم؟