تسنیم نوشت:

آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از بیانات رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: فضای رسانه‌ای جهان کنونی به شکلی است که اگر کسی حرف حقی را بزند، به سرعت در جهان منتشر و از آن استقبال می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی که در دیدار با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سخن می‌گفت، اظهار کرد: کار فرهنگی یکی از موثرترین فعالیت‌هاست و پیامبران الهی همیشه وظیفه تبلیغی خود را با کار فرهنگی آغاز کرده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اصل در کار فرهنگی، باید حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشد و کسانی که در عرصه رسانه اقدام به تضعیف نظام جمهوری اسلامی می‌کنند، نباید فرصت عرض اندام پیدا کنند.

استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: معرفی چهره و جنایات دشمنان انقلاب اسلامی باید در اولویت کار رسانه‌ها قرار گیرد زیرا معرفی چهره استکبار یک اصل اساسی است و سایت‌ها و روزنامه‌ها باید به این وظیفه خود واقف باشند چرا که ما در برابر مسلمانان دنیا وظیفه‌ای سنگین به عهده داریم.

آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از بیانات رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، خاطرنشان کرد: فضای رسانه‌ای جهان کنونی به شکلی است که اگر کسی حرف حقی را بزند، به سرعت در جهان منتشر و از آن استقبال می‌شود، همان طور که رئیس جمهور آرژانتین در سخنرانی خود به افشای ماهیت استکباری آمریکا و غرب پرداخت و به سرعت در جهان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به انقلاب شکوهمند اسلامی و تأثیرات آن بر روی مردم منطقه و جهان افزود: مردم قبل از انقلاب در برابر غرب خودباخته بودند اما امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ایران، این خودباختگی را از بین برد. غرب برای بزرگ کردن خود، سیاست و فرهنگ سایر ملت‌ها را تحقیر می‌کرد تا آن‌ها را به هویت خود وابسته کند اما امام راحل با این سیاست به مقابله برخاست.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر این‌که رسانه‌ها باید اتحاد بین مردم ایران و اقوام گوناگون کشور را تقویت کنند، گفت: در هیچ کدام از کشورهای همسایه، امنیتی مشابه ایران وجود ندارد که این مسئله به خاطر وجود نظام اسلامی در ایران است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مسئولیت سنگین معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: شغل شما، بسیار حساس است، زیرا شما باید بر تمام رسانه‌ها و مطبوعات نظارت داشته باشید تا مطالب خلاف واقع نگویند و به این ترتیب فضای جامعه را مسموم کنند و این کار شما را بسیار حساس می کند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =