ایسنا به نقل از حمیدرضا جلایی پورگفت: امروز به دادسرا احضار شدم، اما ارتباطی به حزب اتحاد ملت ، کنگره این حزب و یا نشست خبری دبیر کل حزب نداشت.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز برای پاسخگویی به پرونده ای که مربوط به سال 93 و قبل ترها می‌شود، به دادسرا مراجعه کردم که همان پارسال اتهاماتی که مطرح شده بود را رد کرده بودم.

وی ادامه داد: ده ماه از آن احضار گذشته بود و از همان موقع قرار کفالت برایم صادر شد که دوباره نزدیک بازگشایی دانشگاه ها احضار شدم. مبنای اتهامات احضار جدید نیز همان اتهامات گذشته بوده است که باز آن‌ها را رد کردم.

وی همچنین اظهارکرد: آقای شکوری راد را نیز دیروز برای پرونده قدیمی شان احضار کرده بودند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: مسئولین دوست دارند تا کشور در ثبات باشد . مقام معظم رهبری در انتخابات سال 92 رای مردم را حق الناس خواندند، این صحبت تاثیر بسیار خوبی درانتخابات باشکوه سال 92 داشت و مسیر ضد توسعه در کشور به مسیر توسعه گرایی در دولت اعتدال انجامید. همچنین ایشان تخاصمات تبلیغی خارجی را نیز با طرح بینش نرمش قهرمانانه خنثی کردند؛ چرا که دوست دارند کشور در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: متاسفانه جامعه ما با معضلات اساسی روبرو است مثل عوارض اجتماعی ناشی از تخریب اقلیم و محیط زیست ایران ؛ و تراکم آسیب های اجتماعی مثل گسترش اعتیاد ، گسترش حاشیه نشینی، لذا ثبات سیاسی و همکاری بین حکومت و جامعه مدنی و شهروندان فعال ایران شرط لازم مهار این معضلات است و متاسفانه هر از گاهی تندروها با اقدامات خود این فضا را ناامن می کنند.

وی همچنین گفت: برخی ها این مسائل را برنمی تابند و با ایجاد جو منفی فضاسازی می‌کنند. دیروز یکی از خبرگزاری ها به دروغ اعلام کرده بود که شکوری راد به اتهام اصرار به تخلفات گذشته اش بازداشت شده است. این در حالی است که همچنین ادعاهایی خلاف قانون است .

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452868

برچسب‌ها