اقتصاد نیوز نوشت:امروز تصویری از حضور مهدی امینی‌‌خواه در مراسم تجلیل از صادرکننده‌های نمونه تهران منتشر شده است که وی با توضیحاتی درباره این تصویر برخی از فعالیت‌های اقتصادی‌اش را بیان کرد.

تصویری از یکی از بازیگران تلویزیون و سینما در فضای مجازی رسانه‌ای منتشر شده که از او به عنوان صادرکننده برتر تقدیر و قدردانی شده است.

مهدی امینی‌خواه که متولد 1353 است و در سال 1371 اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر تجربه کرده است، بیشتر با فیلم‌های صداو سیما شناخته می‌شود. به گفته خودش به جز فعالیت بازیگری در اقتصاد دستی بر آتش دارد و حوزه فعالیت اقتصادی آن در قالب فروشگاه عرضه محصولات چرم است.

مهدی امینی‌خواه در رابطه با عکس منتشر شده از وی و تقدیر از او به عنوان صادرکننده برتر استان تهران بیان کرد: بنده به عنوان مهمان یکی از شرکت‌های تولیدکننده کفش در این مراسم حضور داشتم و عکس یادگاری در این مراسم از بنده گرفته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت اقتصادی و بازرگانی دارد؟ گفت: فعالیت اقتصادی بنده در حوزه فروشگاهی و عرضه محصولات چرم است که در برنامه‌های شش ماه آینده طرح‌هایی برای فعالیت‌های بازرگانی در این حوزه پایه‌ریزی کرده‌ایم. 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =