شهرداری شرق تهران اعلام کرده با تجهیز تاکسیهای این منطقه به دستگاه کارتخوان، مشکل پول خرد را حل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با افزایش سالانه کرایه ها، دو مشکل عموما خودنمایی می کند. یکی احتمال دریافت کرایه اضافه از مردم توسط معدودی از تاکسیرانان خاطی و دوم، مشکل پول خرد.
شهرداری منطقه 7 تهران می گوید با نصب دستگاه کارت خوان روی تاکسیها، مشکل دوم را برطرف کرده است.
رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 از نصب دستگاه کارتخوان بانک شهر بروی تاکسی های خطی منطقه خبر داد.
علی اصغر افشار با اعلام این خبر گفت: طرح تجهیز تاکسی ها به دستگاه کارت خوان در خطوط پر مسافر شهر تهران به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
به گفته ااو شهروندان می توانند با کارت شهروندی یا کارت مترو و اتوبوس از طریق کارتخوان های نصب شده در تاکسی، کرایه خود را پرداخت کنند.
رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 گفت: از طریق اجرای این طرح معضل ناشی از پول خرد که کماکان به دردسری برای راننده و مسافر تبدیل شده، از میان می رود.
او در ادامه از اجرای طرح تعویض تاکسی های فرسوده منطقه خبر داد و گفت: 500 دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه فعالیت دارند که 95 درصد تاکسی هایی که تولید سال 84 به قبل هستند در طرح تعویض تاکسی فرسوده ثبت نام کرده اند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    30 0
    طرح خوبیه چون این تاکسی ها دنبال بهانه برای گرفتن کرایه اضافه هستند
  • امیر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    29 0
    بهترین کار هستش. واقعا روزی نیست که سر پول خورد دعوا نباشه. کدوم مسئول داره این کار رو میکنه بگین من دستشو ببوسم، جدی.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    21 0
    آقا جان مادرتون این مشکل کرایه اضافی و پول خورد را برای تمام تهران حل کنید پدرمون در اومد از بس هر روز اول صبح با اعصاب خورد رفتیم سر کار
  • منصور اميريان GB ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    7 3
    سلام. كارت خوانها بايد امكان تعيين مبلغ را در تاكسي داشته باشند. در اتئبوس و مترو اين مبلغ از پيش قابل تعيين كردن است. كارتهاي معمولي هم كه زمانبر هستند مگر اينكه مسافر پس از سوار شدن در اسرع وقت نسبت به كشيدن كارت اقدام كند كه لازم است مقصد خود را اقيق مشخص كند تا راننده محترم تاكسي مبلغ كرايه را تعيين كند. خلاصه مشكل زياد است.
  • اميد A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    آقا شما را به خدا يك فكري هم براي جايگاههاي گاز بكنيد . وقتي براي گرفتن بقيه پولت مي ايستي آنچنان چپ چپ نگاه ميكنند كه انگار پول كمتري بهشان دادي .نميدانم چي بگم بد نيست يك سر به اين جايگاهها بزنيد.
  • نازنين IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    3 0
    اگه اينطوري بشه عاليه، من تمام سال گذشته روزي 200 تومان فقط در يكي از مسيرهاي رفت و آمدم اضافه تر پرداخت كردم. كرايه 900 تومان بود ولي تمام راننده هاي خط به جز يك نفر 1000 تومان از مسافرها ميگرفتن. بدون كوچكترين احساس ناراحتي از اينكه دارن از مردم دزدي ميكنن