جانشین سوشا از احساسش برای حراست از دروازه پرسپولیس می گوید

ایمان صادقی می گوید:«با توجه به شرایط پیش آمده شانس زیادی برای بازی کردن دارم.»

کاوه علی اسماعیلی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ايمان صادقي نام دروازه‌بان جواني است كه از ملوان به پرسپوليس آمده تا در هفته‌هايي كه سوشا مكاني غايب است، جانشين اين دروازه‌بان شود. با ايمان در آستانه بازي مقابل پديده مشهد هم‌صحبت شديم كه ماحصل اين گفت‌وگو را مي‌خوانيد:

*از زماني كه به تمرين پرسپوليس اضافه شدي تا به حال، جو را چطور ديدي؟

خدا را شكر همه چيز عالي بوده. با چند نفر از بازيكنان كه از قبل رفيق بودم، چند دوست جديد هم پيدا كردم و به طور كلي جو به گونه‌اي نبوده كه احساس غريبي كنم. همه خودماني بودند و صميمي. مشخصاً هر بازيكن ديگري هم به جاي من به پرسپوليس مي‌آمد، از بس جو خوب بود مثل من از همه چيز احساس رضايت مي‌كرد.

*برانكو در مورد حضورت در بازي مقابل پديده، حرفي نزده؟

هنوز كه نه ولي فكر مي‌كنم با توجه به محروميت سوشا مكاني، شانس زيادي داشته باشم.

*اگر قرار باشد درون دروازه بايستي، از تقابل با حريفان ليگ‌برتري نمي‌ترسي؟

بار اولم نيست كه در ليگ‌برتر بازي مي‌كنم. به خصوص كه سابقه بازي مقابل استقلال و پرسپوليس را در همين ورزشگاه آزادي داشتم و نشان دادم بدون استرس مي‌توانم فوتبال بازي كنم. اتفاقاً آن‌قدر انگيزه دارم كه ثانيه‌شماري مي‌كنم هرچه زودتر ليگ شروع شود تا بتوانم انگيزه‌هايم را نشان دهم.

*پرسپوليسي‌ها مي‌گويند تاكتيك برانكو به گونه‌اي است كه حريفان نمي‌توانند زياد به دروازه نزديك شوند. تو در اين تاكتيك جا افتاده‌اي؟

زمان كمي براي اين كار داشتم اما آن‌قدر مدافعان‌مان خوب و قدرتمند هستند كه با استفاده از تجربه‌شان مي‌توانند به تيم كمك كنند. به خصوص رامين رضاييان كه خيلي بازيكن خوبي است و امسال به پرسپوليس كمك زيادي مي‌كند. ما با اين مدافعان نه روي زمين به مشكل مي‌خوريم و نه روي هوا.

*عدم هماهنگي تو با مدافعان تيم، براي پرسپوليس خطرناك نيست؟

ما تجربه بازي در ليگ‌برتر را داريم و مي‌توانيم از اين ابزار كمك بگيريم. وقتي در يك تيم رفاقت وجود داشته باشد، هماهنگي هم به وجود مي‌‌آيد. اميدوارم فعلاً با افزايش رفاقت بتوانيم اين نقض را برطرف كنيم.

 

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =