سرمربی تراکتورسازان می گوید امیدوار است بازیکنانی که امسال جذب کرده بتوانند به این تیم کمک کنند.

سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی نوشت:تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در این نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نفت تهران تیمی بزرگ، خوب و منظم است که امسال نیز مطمئناً در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت؛ آنها در آسیا نیز در جمع 4 تیم نهایی قرارگرفته‌اند و به همین دلیل ما با تیم ضعیفی روبه‌رو نیستیم.

وی تصریح کرد: این تیم در ضربات ایستگاهی عملکرد بسیار خوبی را دارند و توپ را سریع از دفاع به حمله انتقال می‌دهند که این مسائل برای ما دردسرساز خواهد شد اما ما هم خوب تمرین کرده‌ایم تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه داده و رقیب آسانی برای نفت تهران نباشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تأکید کرد: در آن زمانی که برای جذب بازیکن در اختیار داشتیم، سعی کردیم  بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم که کیفیت بازی تیم را بالا ببرند. امیدواریم بازیکنان خارجی که امسال جذب کرده‌ایم جایگزین خوبی برای ادینیهو و سانتوس باشند.

اولیویرا با اشاره به اینکه  تغییرات اساسی در تیم انجام‌شده است، گفت: بازیکنانی که داشتیم تا به اینجا عملکرد خوبی را داشته‌اند و بسیار مسئولیت‌پذیرتر شده‌اند. ما برای رسیدن به هدفمان تنها یک راه داریم و آن هم این است که با تلاش بی‌نهایت به هدفمان برسیم.

وی در خصوص مشکلات تیم تراکتورسازی در بحث دروازه‌بانی تصریح کرد: سال گذشته زمانی که من به تبریز رسیدم فوتبال حامد لک تمام‌شده بود و هیچ‌کس او را باور نداشت. لک با تمام اشتباهاتی که انجام داده بود در بازی با سایپا یک‌تنه تیم را نجات داد و باعث پیروزی ما در آن دیدار شد. ما باید تمام جوانب را در نظر گرفته و فقط از یک زاویه به مسئله نگاه نکنیم. با یک دروازه‌بان باتجربه که می‌تواند باتجربه‌اش به ما کمک کند و یک دروازه‌بان جوان که انرژی فراوانی دارد پا به مسابقات می‌گذاریم.

اولیویرا با اشاره به حضور تیمش در هر 3 جام خاطرنشان کرد: هواداران از ما انتظار دارند که در هر 3 جام نیز حضور پرقدرتی را داشته باشیم و ما هم دوست داریم هر 3 جام را به خانه بیاوریم اما ما با توجه به توانمان جلو می‌رویم.

وی تصریح کرد: از همان 4 سال پیش که به تبریز آمدم به هیچ‌کس وعده‌ای نداده‌ام و تنها وعده‌ای که به هواداران و مسئولان تیم تراکتورسازی داده‌ام تلاش برای بهتر شدن تیم بود. تا روزی که در اینجا هستم به این کار ادامه می‌دهم. ما باید باروحیه جلو برویم چرا که کار بسیار سختی را در پیش داریم تا بتوانیم به رؤیای خود دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خطاب به هواداران گفت: هیچ‌گاه از اینکه بگویم آنها قدرت اصلی تیم ما هستند خسته نمی‌شوم. همیشه هواداران چیزی که از تیم محبوبشان می‌خواهند یک‌چیز بهتر است که ما باید سعی کنیم به قسمتی از خواسته‌های آنان جامعه عمل بپوشانیم.

اولیویرا گفت: در حال حاضر 19 بازیکن در اختیار داریم که 2 دروازه‌بان اصلی و یک دروازه‌بان زیر 23 سال در تیم‌های پایه به تیم بزرگسال راه پیداکرده است.

وی تأکید کرد: روند درست کردن یک تیم در یک یا 2 هفته عملی نمی‌شود و باید وقت زیادی را صرف آن کنیم. ما تمرینات بدن‌سازی‌مان را با 11 بازیکن شروع کردیم و زمان زیادی را در اختیار نداشتیم اما باید به روند رو به رشدمان ادامه داده و خود را برای حضوری قدرتمندی در لیگ برتر آماده کنیم؛ هدف ما آن است که تا آخر لیگ برتر ادامه داده و به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد آخرین بازی این 2 تیم در لیگ چهاردهم گفت: آن دیدار همه را تحت تأثیر خود قرار داد که در آن با احساسات هواداران تیم تراکتورسازی در منطقه آذربایجان بازی شد. بااین‌وجود ما نمی‌توانیم این خاطره را به دوش بکشیم چرا که باید برای سال بعد تلاش کنیم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =