این تازه وارد می گوید تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود

بازیکن برزیلی تراکتورسازی نیز مثل سایر بازیکنان این تیم اعتقاد دارد تراکتوری‌ها قهرمان خواهند شد.

کاوه علی اسماعیلی - خبرگزاری خبرآنلاین؛آگوستو سزار هافبك تدافعي و بازيكن چند پسته تراكتورسازي كه از برزيل به تراكتورسازي آمده تا جاي خالي آندرانيك تيموريان را در تركيب سرخپوشان تبريزي پر كند، درخصوص ميزان آمادگي‌‌اش گفت: «يك تيم خوب و باانگيزه در زمين تمرين مي‌بينم. تراكتورسازي جزو تيم‌هاي مدعي در ليگ ايران بوده و با اينكه من شناخت زيادي از فوتبال در ايران نداشتم اما مي‌دانم تيم‌مان مي‌تواند قهرماني ليگ‌برتر را از آن خود كند. حتي همه بچه‌هاي ما نيز مي‌گويند قهرمان مي‌شويم.»

آگوستو افزود: «اگر شما تمرينات ما را ديده باشيد، با من هم نظر خواهيد شد كه تيم ما، يك تيم بسيار خوب و يكدست است. در همه پست‌ها، حداقل يك بازيكن در حد ستاره داريم. من از ميزان بالاي آمادگي و انگيزه بازيكنان تراكتورسازي در اين مدت تعجب كردم چون فكرش را نمي‌كردم يك تيم تا اين حد آماده در خاورميانه باشد. در اين روزها هم با بازيكنان رقابت بيشتري پيدا كرده‌ام و با توجه به اين شرايط، نسبت به موفقيت‌هاي‌مان در اين فصل اميدوارم.»

آگوستو در مورد اينكه چه شرايطي را براي خودش مي‌بيند، اظهار داشت: «من هم يك بازيكن باانگيزه هستم و به اين تيم آمده‌ام تا به موفقيت‌هاي تراكتورسازي كمك كنم. اگر غير از اين بود، نيازي به حضورم در تراكتورسازي ديده نمي‌شد. اينجا تماشاگران پرشوري دارد و من هم مي‌خواهم در كنار سرخپوشان به موفقيت جديدي برسم.»

او در نهايت افزود: «بايد بگويم عاشق شوتزني در بازي‌ها هستم و چند گل از راه دور با زدن شوت براي حريفان تراكتور كنار گذاشته‌ام.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =