۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

ایسنا نوشت:

فریبا متخصص - بازیگر - درباره‌ی رکود در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خاطرنشان کرد: رادیو و تلویزیون هر دو دچار رکود شده بودند اما خوشبختانه رادیو یک ماه است که اوضاعش بهتر شده است؛ امیدوارم تلویزیون هم تکانی به خوش بدهد.

این بازیگر گفت: بعد از بازی در سریال «زمانه» دیگر با تلویزیون همکاری نداشتم؛ وقتی همکاری می‌کنیم و هیچ پولی نیست پس لزومی نمی‌بینم که در تلویزیون کار کنم. در حال حاضر به علت کمبود بودجه تمام کارهای تلویزیونی نصفه و نیمه به خواب می‌رود و رها می‌شود، بنابراین شخصا تمایل زیادی به کارکردن در تلویزیون ندارم؛ ضمن اینکه در حال حاضر هم بسیاری از کارها در تلویزیون تکراری شده است و فقط هم به خاطر این است که بودجه نیست.

وی در عین حال بیان کرد: ناگفته نماند که حدود یک ماه است صدا و سیما گویا به خودش تکانی داده است و کمی فرق کرده است. سال گذشته قبل از عید نوروز چندین ماه در رادیو بیکار بودیم اما الان حدود یک ماه است که دیگر در رادیو بیکار نیستیم. سال گذشته اوضاع رادیو خیلی نابسامان بود اما دیگر این طور نیست و مسؤولان به ما قول داده‌اند در رادیو به قدری کار باشد که دیگر کسی وقت اینکه در بیرون هم کار کند را نداشته باشد؛ با این حال سیاستی که رادیو در پیش گرفته شده است حتما شامل حال تلویزیون هم می‌شود و امیدوارم به‌زودی تلویزیون هم یک تکانی به خودش بدهد.

متخصص سپس نسبت به کارهای تلویزیونی حال حاضر انتقاد کرد و گفت: بهتر است کمی کیفیت‌ها را بالا ببریم. جدی‌ترین ضعف‌ تلویزیون این است که متن خوب نداریم و باید این بخش را تقویت کنیم. شخصا خیلی تلویزیون نگاه نمی‌کنم نه اینکه بگویم ماهواره می‌بینم؛ خیر بلکه به دلیل اینکه گاهی احساس می‌شود بیشتر کارها بی‌کیفیت و تکراری شده است. در هر صورت امیدوارم این اوضاع هم درست شود و همه بخش‌های سازمان سر و سامان پیدا کند.

بازیگر سریال‌های «تولدی دیگر»، «به کجا چنین شتابان»، «زمانه» و ... در پایان گفت‌وگویش با ایسنا گفت: امیدوارم مثل قدیم برای انجام کار در تلویزیون فقط با خود تلویزیون طرف شویم نه تهیه‌کننده. سال‌های پیش وقتی می‌خواستیم فیلم یا سریالی بازی کنیم یک تهیه‌کننده وجود داشت اما طرف حسابمان صدا و سیما بود و با خود تلویزیون طرف بودیم اما الان تهیه‌کنندگان سر کار می‌آیند و ماشین شاسی بلند برای خود می‌خرند، ساختمان‌های بلند می‌سازند و با پول ما استفاده می‌کنند و در نهایت پنج الی شش سال بعد از یک پروژه پول بازیگران را می‌دهند! امیدوارم این اتفاق به روال گذشته‌اش برگردد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    7 0
    از عنایات ریاست آقای ضرغامی است