یک خبرگزاری وابسته به داعش، ویدیویی را منتشر کرد که در آن، فرود اسلحه و مهمات از هواپیماهای آمریکایی برای عناصر داعش به تصویر کشیده شده است.

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خبرگزاری "اعماق" با انتشار این ویدیو، نشان می‌دهد که چگونه هواپیماهای آمریکایی، مهمات و تجهیزات نظامی و دارو را که قرار است برای مبارزان کرد عین العرب فرو بریزند، به سادگی در اختیار عناصر داعش قرار می دهند.

در این فیلم، مهمات آمریکایی شامل نارجک، خمپاره، بمب و گلوله که با چتر فرود امده، نمایش داده می شود.

با تکرار این اتفاق در عراق و سوریه، این پرسش به طور جدی مطرح می شود که آیا خلبانان آمریکایی با بهره گیری از آن همه امکانات و ابزارهای دقیق و تجهیزات اندازه گیری ماهواره ای که دقت آن در حد سانتی متر است، واقعا تا این حد "اشتباه" می کنند، یا.... ؟!

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    سلام،اینها ظاهرا با هم می جنگند ولی دستهاشون توی دستای همه.مهمات مثلا اشتباهی توی منطقه تحت تسلط داعش فرود میاد،هواپیماهای امریکایی مثلا اشتباهی نیروهای کرد در کوبانی ونیروهای مردمی را در جنوب بغداد بمباران می کنند،سقوط کوبانی برای امریکا اهمیتی نداردو......همه نشانگر یک توطئه بزرگ در منطقه دارد که یک سر آن امریکا وانگلیس وفرانسه واسرائیل هستند وسر دیگر آن ترکیه وکشورهای مرتجع ومزدور عرب .مردم عراق وسوریه باید روی پای خودشون بایستند ومتکی به کمکهای ظاهری ومقطعی این حیله گران نباشند.اگر نیازمند به کمک بودند از دوستان قلبی و واقعی خودشان مانند ایران درخواست کمک کنند.
  • بي نام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    و باز هم اشتباه و باز هم سكوت و باز هم سادگي كساني كه فكر ميكنند اينها ناجي مردم عراق و سوريه اند
  • بی نام NO ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    بسه چرت گفتن 22 محموله بوده یکیش رفته اونور
  • علی A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    55 7
    نه عزیزم اشتباه نمی کند بلکه وجود رهگیر های داخل آنها برای انهدام داعش کافیست به نظر می رسد داعش هم از این مضوع اطلاع دارند اما سیاست مدار عراقی نه ؟ آنچه در پاکستان با ارسال ویروسی به سیستم ها رایانه القاعده و رهگیری این ویروس از طریق cpu کامپیوتر آنها و دریافت انها توسط هواپیماهای بدون سرنشین و انهدام محل القاعده
  • خلیج فارس A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    36 10
    راستی امروز چند شنبه است؟؟؟؟