فضای روز یکشنبه مجلس بیش از همه متاثر از قرائت گزارش کمیسیونبرجام و حواشی آن بود.

غلامرضا تاجگردون از نمایندگان عضو کمیسیون برجام در نطق امروز خود در مجلس خطاب به نمایندگان دلواپس گفت: من به دوستانم پیشنهاد می کنم تعارف نکنید؛ طرح بدهید و برجام را رد کنید تا مردم تکلیفشان را با شما بدانند.اینجا را ببینید.

دردسر نماینده بروجرد بعد از اظهارات بی سابقه علیه ظریف

اعتراض نماینده مردم بروجرد درباره دست دادن ظریف و اوباما برایش بی هزینه نبوده و باعث شده پرونده اش روی میز هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باز شود. این خبر را عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به ایلنا داده و گفت: در اولین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که احتمالا در هفته جاری برگزار می‌شود نطق نماینده بروجرد خطاب به ظریف مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اینجا را ببینید.

لاریجانی خطاب به حداد عادل:مگر صحبت نکردیم که 3نفر از اصولگرایان و 3نفر از رهروان طرح را آماده کنند؟

رئیس مجلس به عنوان موافق از طرح دو فوریتی« اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام » سخن گفت. اینجا را ببینید.

ترک نشست کمیسیون برجام از سوی عضو آن

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من و چند تن از همکاران دیگر کمیسیون برجام به دلیل بی‌توجهی به روال کار جلسه امروز این کمیسیون را ترک کردیم. اینجا را ببینید.

گزارش کمیسیون برجام روز گذشته نهایی و امروز در صحن علنی قرائت شد. اما این گزارش حاوی نظرات همه اعضا نبوده و به گفته یکی از اعضا، قبل از شروع جلسه جمع بندی نوشته شده است. اینجا را ببینید.

 گزارش کمیسیون ویژه برجام امروز در جلسه علنی خوانده شد و پس از آن هم طرحی در همین زمینه و با امضای بیش از 100 نماینده در صحن مطرح شد که دوفوریت آن رای نیاورد و نمایندگان به یک فوریت بسنده کردند. اینجا را ببینید.

امروز طرح دو فوریتی« اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام » را جلسه علنی در دستور کار قرار داشت. اینجا را ببینید.

حاضران در مراسم ختم قربانیان منا در بیت رهبری

مراسم بزرگداشت و یادبود جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. اینجا را ببینید.

در جلسه امروز مجلس دو فوریت طرح اقدام متناسب و متقابل دولت ایران در اجرای برجام به رای گذاشته شده اما تنها یک فوریت آن رای آورد. اینجا را ببینید.

تنها علمدار استیضاح جدید مجلس

استیضاح عباس آخوندی را می‌توان یکی از عجیب‌ترین استیضاح‌های مجلس نهم خواند؛ استیضاحی که احتمالا حرف و حدیث‌هایش به‌زودی از خاطر کسی فراموش نشود؛ چه اینکه بعید است عمر مجلس استیضاحی به خود دیده باشد که به‌خاطر جابجایی یک مدیر انجام شده باشد. اینجا را ببینید.

/212 29

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =