ایسنا نوشت:

شرکت مایکروسافت کاربران خود را به شرکت در طراحی ویندوز ۱۰ فراخواند.

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از ویندوز را معرفی کرد و در حالی که همه منتظر ویندوز ۹ بودند، نسخه ۱۰ به‌عنوان جانشین نسخه نه‌چندان محبوب ۸ معرفی شد.

تری میرسون، مدیر بخش ویندوز در شرکت مایکروسافت در این خصوص گفت که هدف اصلی ارائه سیستم عاملی است که روی همه پلت‌فرم‌ها قابل نصب و استفاده باشد؛ از سرورهای حرفه‌ای و کنسول‌های بازی اکس‌باکس گرفته تا رایانه‌های رومیزی و مینی یا تلفن‌های هوشمند.

مایکروسافت قصد دارد تا حد امکان از نظر کاربران در طراحی نسخه نهایی ویندوز ۱۰ استفاده کند و به همین دلیل امکان تغییر ویژگی‌های بالا وجود دارد؛ افزون بر این، کاربران می‌توانند تا نیمه دوم سال ۲۰۱۵ که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ به بازار عرضه می‌شود، نظرات خود را به گوش طراحان مایکروسافت برسانند.

برای همین مایکروسافت در پروژه‌ای با عنوان "Windows Insider Program" نسخه‌های آزمایشی جدید را به صورت مرتب ارائه و بازخورد ویژگی‌های آن‌ها نزد کاربران را بررسی می‌کند. نظر کاربران در طراحی نسخه‌های آزمایشی جدید و در نهایت نسخه اصلی در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش دویچه وله، نسخه‌های ویندوز تا به حال یکی در میان موفقیت‌آمیز بوده‌اند. مایکروسافت با انتشار نسخه اکس‌پی میلیون‌ها کامپیوتر شخصی و اداری در سراسر جهان را تسخیر کرد؛ نسخه ویستا اما یک آبروریزی تمام‌عیار بود؛ نسخه هفت در مقابل بسیار موفق بود؛ همان اندازه که ویندوز هفت موفق بود، نسخه هشتم این سیستم عامل ناموفق و اگر همین روند ادامه یابد، نسخه بعدیباید موفق باشد.

تا کنون جزئیاتی در مورد بهای ویندوز ۱۰ اعلام نشده است. همزمان شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که این نسخه برای کاربران ویندوز هشت رایگان خواهد بود.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mm IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    49 2
    براي ما ايرانيا كه هميشه رايگانه