آخرین گمانه زنی ها حکایت از این دارد که دوشنبه آخرین نشست هیات مدیره فعلی استقلال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ انتخاب بهرام افشارزاده به سمت رئیس کل حوزه ریاست وزارت ورزش حکایت از این دارد که بزودی تغییراتی وسیع در سطح مدیریتی استقلال در راه است. بهرام افشارزاده که همین حالا مدیر استقلال است ، عضو غیر موظف هیات مدیره استقلال هم محسوب می شود ، بزودی باید از استقلال برود. این نکته ای است که اعضای هیات مدیره فعلی استقلال به دنبالش هستند اما وزارت ورزش به دنبال اتفاقی مهمتر برای استقلال است. آنها می خواهند هیات مدیره را عوض کنند. با شکست خوردن پروژه واگذاری تیم ها از طریق مزایده ، حالا وزارت ورزش دو شیوه واگذاری را پیش روی وزارت اقتصاد و دارایی گذاشته است. اول اینکه این تیم ها را برای 3 سال اجاره بدهند و روش دیگر هم تزریق بودجه دولتی برای یکسال است.

دو شیوه ای که شیوه دوم آن را بعید است قوانین مجلس و شرایط فعلی دولت اجازه انجامش را بدهد پس باید این تیم ها به صورت سه ساله اجاره داده شوند. از هیات مدیره شلوغ فعلی استقلال که هر روز یکی از آنها برای آینده تیم گزینه ای معرفی می کند و مربی مورد نظرش را سر زبان ها می اندازد ، تنها 3 نفر بعد از دوشنبه می مانند و بقیه ماموریت شان به پایان می رسد.

به این ترتیب هیات مدیره بعد از جلسه دوشنبه رسما دوره فعالیتش به پایان می رسد و در نهایت دیگر نمی تواند سرمربی برای آینده تیم انتخاب کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =