ایسنا نوشت:

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از برگزاری مزایده چهارم سرخابی ها در روز سه شنبه جاری خبر داد و گفت: مزایده چهارم پرباتر از مزایده قبلی برگزار می شود.

سید جعفر سبحانی - مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: با ارائه پاکت های متقاضیان تا پایان وقت اداری امروز، مزایده چهارم سرخابی ها فردا ساعت 14 در محل سازمان خصوصی سازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نتایج مزایده این دوباشگاه بعد از بررسی اهلیت شرکت کنندگان تا شنبه هفته آینده اعلام می‌شود، اظهار امیدواری کرد که مزایده چهارم با توجه به رفع اشکالات مزایده قبلی با اعلام برنده همراه باشد.

سبحانی در مورد تعداد متقاضیان شرکت کننده درمزایده فردا گفت: تعداد شرکت کنندگان فردا اعلام می شود اما برای هر دو باشگاه متقاضی خرید وجود داشته و حدس بر این است که مزایده چهارم پربار تر از مزایده قبلی برگزار شود زیرا اشکالات مزایده قبلی و نقص پرونده برطرف شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص تعداد متقاضیان فقط این نکته را می توان گفت که شرکتهای بهنام پیشرو کیش و استیل آذین ایرانیان سپرده های خود را از سازمان خصوصی سازی پس نگرفته اند و در مزایده فردا شرکت می کنند.

مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه شرکت استیل آذین ایرانیان به دلیل بدهی بانکی موفق نشد در مزایده قبلی برنده شود، در خصوص برطرف شدن مشکلات بدهی و ترکیب سهامداری این شرکت گفت: به این شرکت پیشنهاد شده است تا مشکل بدهی بانکی خود را برطرف کند تا بتوانند در مزایده چهارم شرکت داده شود همچنین پیشنهاد شد که ترکیب سهامداری خود را تغییر داده و یا میزان سهم سهامداران را تغییر دهند زیرا در دوره قبل 98 درصد سهام استیل آذین متعلق به فرزندان حسین هدایتی بود لذا پیشنهاد شد که تغییراتی در ترکیب سهامداران ایجاد کنند که حدس می زنیم در مزایده چهارم حتما موارد را برطرف کرده باشند.

سبحانی یادآور شد: البته این شرکت در این خصوص به دیوان عدالت اداری شکایتی مبنی بر اینکه باید در مزایده سوم برنده می شد، ارائه کرده است اما احتمال اینکه این شکایت به نفع آنها تمام شود، کم است، زیرا اگر دیوان قرار بود رای دهد باید تا قبل از مزایده چهارم رای صادر می کرد لذا برداشت ما این است که وقتی این شرکت در مزایده چهارم شرکت کرده است یعنی اشکالات را پذیرفته و در صدد رفع آن برآمده است زیرا بارها اعلام شده است که در صورت برطرف نکردن ابهامات ،مزایده فردا نیز با مشکل مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه در مزایده فردا مشکلات مزایده سوم تکرار نمی شود گفت: امیدواریم مزایده فردا با مشخص شدن برنده به نتیجه برسد.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 2
    پرسپولیس بخاطر اینکه در باشگاهای اسیا هنوز حذف نشده باید قیمت بیشتری داشته باشه چون از هر مرحله عبور کنه یک پولی بهشون می دهند