ایرنا نوشت:

معاون سیاسی وزیر کشور به بحث انتخابات در سال آینده اشاره کرد و گفت: همه تلاشمان را باید به کار بگیریم تا نشاط سیاسی در کشور افزایش پیدا کند.

محمدحسین مقیمی در نشست عصر یکشنبه همایش معاونین سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور افزود: باید تلاش کنیم که احزاب و گروه ها و دسته جات سیاسی که شناسنامه دار و دارای فعالیت قانونی هستند، بتوانند به طور مساوی از همه امکانات قانونی بهره بگیرند.

وی ادامه داد: استانداران، فرمانداران و بخشداران نیز باید خود را آرام آرام برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس آماده کنند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که به مرور بتوانیم این آمادگی ها را در خود ایجاد کنیم و بخصوص آموزش هایی که لازم هست داده شود تا بتوانیم طبق برنامه کار را به پیش ببریم.

مقیمی در ادامه به عزل و نصب های فرمانداران و بخشداران اشاره کرد و گفت: درصد کمی از عزل و نصب فرمانداران و بخشداران استان ها باقی مانده و تلاش می کنیم که این عزل و نصب ها تا آخر سال به پایان برسد و در سال 94 خودمان را برای حضور در فعالیت های انتخاباتی آماده کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: درباره انتخابات باید به گونه ای عمل کنیم که همه کسانی که درخوشان آمادگی می بیینند در آن حضور پیدا کنند و با پشتیبانی ، راه را برای آنها باز کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین همه توانمان را به کار بگیریم و امکانات را فراهم کنیم تا در روز اخذ رای، مردم به راحتی بتوانند رای شان را به صندوق ها بیندازند.

مقیمی خاطرنشان کرد: باید همه تلاش مان را در استانداری ها، فرمانداری ها ، بخشداری ها و همه دستگاه های اجرایی به کار بگیریم که هیچ کس از امکانات دولتی و عمومی و اموالی که به صورت عمومی تهیه شده له و یا علیه کسی استفاده نکند.

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که انتخابات باعث همگرایی و نزدیک شدن مردم به یکدیگر شود و اقتدار ملی برای جمهوری اسلامی ایران به همراه آورد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 403618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =