مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی صلح با نام "سیمرغ شمایید" با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران؛ در این مراسم قرار است30 هزار پرنده صلح کاغذی که توسط ایرانیان و تعدادی از هنرمندان سینمای کشور ساخته شده رونمایی و سپس به فروش برسد که درآمد حاصل از فروش آن به کودکان بی سرپرست اختصاص داده می شود.

فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: مراسم گرامیداشت روز جهانی صلح 27 و 28 شهریور ماه در رواق هنرهای ایرانی و با حضور هنرمندان سینمای کشور برگزار می شود.

وی گفت: در این مراسم قرار است از 30 هزار پرنده صلح کاغذی ساخته شده از سوی ایرانیان سراسر کشور رونمایی شود. همچنین تعدادی از ایرانیان خارج از کشور نیز عکس پرنده های ساخته شده خود را ارسال کرده اند که از این عکس ها نیز رونمایی می شود. این 30 هزار پرنده صلح کاغذی از سوی مردم سراسر کشور از جمله شهرهای یزد، بهبهان، قم، کیش، کرمانشاه، رفسنجان، نیشابور، کرمان، اصفهان، شیراز، مشهد ساخته شده است. همچنین ایرانیان خارج از کشور نیز از کشورهای آمریکا، کانادا و ... به منظور مشارکت در این اقدام خیرخواهانه پرنده های کاغذی را ساخته و عکس آن را ارسال کرده اند.

به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران تعدادی از پرنده های صلح کاغذی از سوی هنرمندانی همچون لیلی رشیدی، مسعود رایگان، بهنوش بختیاری، هومن برق نورد، حبیب رضایی، هما روستا، اردلان شجاع کاوه، حسین محب اهری، جمشید مشایخی، احمد مهران فر، محمد مسلمی، علی فروتن، حمدی گلی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان، افشین هاشمی، برزو ارجمند، داریوش ارجمند، امیر آتشانی، آتیلا پسیانی، ملیکا شریفی نیا، مبارکه کریم اکبری ،مرضیه برومند، سیاوش چراغی پور، هادی ساعی، رضا کیانیان، سوسن پرور، بهاره رهنما و سیاوش صفاریان پور ساخته و امضا شده است که در مراسم افتتاحیه در 27 شهریور ماه از این پرنده ها نیز رونمایی می شود.

هوشیار پارسیان همچنین از ارسال این پرنده های صلح کاغذی به نهادهای بین المللی حامی صلح در دنیا خبر داد و گفت:یک هزار پرنده ساخته شده به سازمان ملل، یک هزار پرنده به سفارت ژاپن به مناسبت سالگرد بمباران هیروشیما، یک هزار پرنده به موزه صلح ایران و یک هزار پرنده به بنیاد ساداکو در ژاپن ارسال می شود.

گفتنی است برنامه سیمرغ شمایید 27 شهریور ماه ساعت 15 در رواق هنرهای ایرانی برج میلاد تهران و با حضور هنرمندان سینما همچون لیلی رشیدی، مسعود رایگان، بهنوش بختیاری، هومن برق نورد، حبیب رضایی، هما روستا، اردلان شجاع کاوه، حسین محب اهری، جمشید مشایخی و ... برگزار می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =