۰ نفر
۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به دنبال همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با یکی از سازمان های مردم نهاد (NGO ) تخصصی فعال در حوزه ارتباطات، نرم افزار کاربردی "فاواکده" بر بستر اندروید که امکان دسترسی رایگان و مستقیم به خدمات پستی را فراهم می‌کند تولید و عرضه شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، ادبي فرد مديركل مركز فناوري اطلاعات در تكميل خبر فوق اظهار داشت: اين نرم افزار به منظور استفاده سريع و آسان از خدمات الكترونيكي و همچنين تحقق دولت همراه و دسترسي آزاد مردم به اطلاعات مفيد و كاربردي ارايه شده است.

وي افزود: "فاواكده" با رويكرد اصلي شبكه پستي در سال جاري مبني بر توسعه فناوري اطلاعات طراحي شده، چرا كه ارزش آفريني بخش پست در گروي استفاده بهينه از فناوري اطلاعات است.

ادبي فرد درخصوص قابليت هاي اين نرم افزار گفت: رهگيري مرسولات پستي، گواهينامه، كارت پايان خدمت و همچنين برآورد هزينه پستي از جمله خدماتي است كه با همكاري شركت پست در دسترس كابران قرار گرفته است.

وي در ادامه بيان داشت: نوآوري و تجارت الكترونيك از جمله اهدافي است كه در سايه فناوري اطلاعات امكان پذير مي باشد و در تلاش هستيم به زودي، امكان استفاده بيشتر مردم از خدمات پستي را بر بستر فناوري اطلاعات فراهم كنيم.

مديركل مركز فناوري اطلاعات ادامه داد: همكاري با سازمان هاي عمومي و تخصصي فعال در اين بخش از جمله سازمان هاي مردم نهاد و شركت هاي خصوصي در جهت توسعه فعاليت هاي شبكه پستي از ديگر اهداف تببين شده براي سال جاري است كه همكاري با "كانون كاربران آي سي تي" نيز در اين راستا عملياتي شده است.

ادبي فرد درخصوص دسترسي به اين نرم افزار عنوان كرد: كاربران مي توانند اين نرم‌افزار را به صورت رايگان از طريق تمامي فروشگاه هاي اپليكيشن اندرويد دريافت نمايند.

خاطرنشان مي سازد پيش از نرم افزارهاي "پستك" و "تمبر" از سوي دفتر روابط عمومي تهيه و طراحي گرديده كه بر روي كافه بازار قابل دسترس است.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =