تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایران برای حضور در این رقابت ها تیم ملی «ب» را روانه مسابقات كرده اما همین تیم «ب» ایران هم تا به حال نتایج خوبی گرفته است. شاگردان پیمان اكبری كه در اولین مسابقه خود كویت را با نتیجه سه بر صفر شكست داده بودند، امروز به مصاف قزاقستان رفتند.
ایران ست‌های اول و دوم را به راحتی برد اما در ست سوم قزاقستان خوب ظاهر شد و امتیازهای خوبی از ایران گرفت. بر خلاف ست دوم كه ایران با 9 امتیاز فاصله توانست برنده شود، در ست سوم قزاقستان متحول شد و حتی تا گرفتن امتیاز 24 هم پیش رفت. ایران در لحظه ای كه قزاقستان امتیاز 24 را گرفت، 22 امتیازی بود. اما آبشار محكم فیاضی ایران را 23 امتیازی كرد. ضربه بعدی پوریا فیاضی امتیاز 24 ام ایران را ثبت كرد. پس از آن قزاقستان تقاضای وقت استراحت كرد. پس از پایان وقت استراحت، مصطفی شریفات سرویس ایران را زد. قزاقستان اما توپ را در زمین ایران خواباند تا به امتیاز 25 برسد. 
ایران امتیاز 25 را گرفت و بلافاصله امتیاز 26 را هم گرفت. سرانجام آبشار قزاقستان به بیرون رفت و ایران امتیاز 27 را هم گرفت تا ست سوم با نتیجه 25 - 27 به سود ایران ثبت شود و شاگردان پیمان اكبری این دیدار را هم با نتیجه سه بر صفر ببرند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =