طبق قانون، سازمان خصوصی سازی فعلا نمی تواند اسامی افرادی که متقاضی خرید باشگاه های استقلال و پرسپولیس شده اند را اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز دومین نوبت چاپ آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. سازمان خصوصی سازی چند روز قبل اولین نوبت این مزایده را از طریق جراید، آگهی کرد و دومین نوبت آن هم امروز بود. میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد این مزایده می گوید: «ما همان طور که اعلام کرده ایم روز 27 بهمن ماه پاکت های این مزایده را بازگشایی می کنیم و آن زمان مشخص می شود که چه افرادی بالاترین پیشنهادها را داده اند.»
البته اسامی افرادی که قصد خرید استقلال و پرسپولیس را دارند پس از بازگشایی پاکت ها هم در رسانه ها اعلام نخواهد شد. پوری حسینی در این مورد می گوید: «ما پاکت ها را بازگشایی می کنیم و پس از آن ابتدا باید صلاحیت افراد متقاضی را از مراجع ذیصلاح استعلام بگیریم. هر زمان که صلاحیت این افراد تایید شد، نام افرادی که تایید صلاحیت شده اند را اعلام می کنیم. در تاریخ 27 بهمن هم فقط اعلام می کنیم که چند نفر کاندیدای خرید استقلال و پرسپولیس شده اند. از نظر قانونی تا زمان بازگشایی پاکت ها، هیچ اطلاعاتی هم نمی توانیم بدهیم و حتی تعداد نفرات شرکت کننده هم باید مخفی بماند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضا ترکان A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    7 4
    اینا که نمی فروشند پس بذار برای کلاسش و معروف شدن هم که شده ما هم جزو خریدارها ثبت نام کنیم . آقا لطفا اسم مرا هم بنویسید .
  • عرفان A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    4 2
    به چه دلیل؟؟ این همه پنهان کاری برای چیه همه میدونن هرکسی توان خرید این دو باشگاه رو نداره و حد اقل خریدار های پرسپولیس مشخص هستن تقریبا.دایی و دوستانش، هدایتی، اقا کریم و دوستان،پروین و عابدینی. حالا پنهان کردن این اسامی برای چیه احتمالا وقتی پاکت ها بازگشایی شد و طیفی که مد نظر شما نبودند تونستند بالاترین پیشنهاد رو بدن، دنبال تبصره میگردید از الان که رد صلاحیتشون کنید.. دلیلش این نیست؟
  • بی نام A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 0
    نیازی نیست اعلام بشه ما خودمون میدونیم کی میخره ... اولش "س" و آخرش "ه" داره
  • dada IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    2 0
    هر کی بخره فکر نکنید خوشبخت شده ، بدبخت میشه
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    7 0
    تایید صلاحیت این افراد یعنی اینکه دوباره دولت میخواد این باشگاهها را تحویل شبه دولتی ها بده.اطمینان دارم که اجازه نمی دهند یک شخص یا شرکت خصوصی واقعی این 2 باشگاه را بخرند
  • جانباز A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    2 1
    خبرجان دیگه کیسه بودنت رو شد همیشه اول اسم بزرگتر رامینویسند بعد ریز تر را