ایرنا نوشت: فناوری حوزه رسانه و چالش های آن با محوریت تلویزیون اینترنتی و شبکه ای با حضور نظریه پردازان داخلی و خارجی در دومین نشست بین المللی فناوری و نوآوری در تهران بررسی می شود.

دومين نشست بين المللي فناوري و نوآوري اوايل خرداد ماه جاري همزمان با پنجمين نمايشگاه بين المللي فناوري و نوآوري موسوم به «اينوتكس 2016» با حضور متخصصاني از 12 كشور جهان برگزار مي شود. در پنجمين نمايشگاه بين المللي فناوري و نوآوري نيز بيش از 100 شركت از 20 كشور جهان حضور دارند.


«فرهنگ فصيحي» دبير دومين نشست بين المللي فناوري و نوآوري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا گفت: نمايشگاه و نشست بين المللي فناوري و نوآوري (اينوتكس 2016) را پارك فناوري پرديس با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و مركز همكاري هاي فناوري رياست جمهوري برگزار مي كند.
اين نمايشگاه و نشست بين المللي از دوم تا پنجم خرداد ماه سال جاري در تهران با هدف ارايه آخرين دستاوردهاي فناوري و نوآوري برگزار مي شود.


وي گفت: در اين دوره از برگزاري نشست بين المللي اينوتكس متخصصاني از 12كشور دنيا از جمله مالزي، روسيه، اتريش، يونان، هند، بلاروس، چين و كره جنوبي حضوردارند.


فصيحي افزود: برگزاري 10 ميزگرد تخصصي در حوزه هاي تجارت، شبكه سازي نوآوري، بازاريابي محصولات «هاي تك»، تامين مالي سرمايه گذاري هاي خطرپذير، نوآوري ها و مكانيزم هاي انتقال فناوري، تحقيق و توسعه مشترك از جمله برنامه هاي جانبي اين نمايشگاه و نشست علمي است.


وي گفت: موضوعاتي چون فناوري ارتباطات و اطلاعات با موضوع اينترنت اشياء با محوريت تمركز بر حضور نظريه پردازان مطرح دنيا، فناوري هاي نوظهور و همگرا، بايو فناوري و نانوفناوري در اين نمايشگاه و نشست علمي مطرح مي شود.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =