تسنیم نوشت:

میرباقری، کارگردان سریال «شاهگوش» گفت: این اولین تجربه من در حوزه نمایش خانگی بود که در آن تنها حدود ۵۰ درصد توانمان را مصرف کردم.

مراسم «بدرود شاهگوش، سلام ابله» با حمایت شرکت تصویرگستر پاسارگاد عصر روز گذشته با حضور برخی از عوامل این دو سریال در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

این مراسم با حضور داود میرباقری کارگردان «شاهگوش»، کمال تبریزی کارگردان «ابله»، محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمد امامی و مهران برومند تهیه‌کنندگاه «شاهگوش»، عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، حسن فتحی، اسماعیل عفیفه، عبدالله اسکندری، محسن تنابنده، مهران احمد‌فر، مهران احمدی، طوفان مهردادیان، مرجانه گلچین، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، شبنم مقدمی، رضا یزدانی، هومن جاوید، ناصر وحدتی، لاله اسکندری، و برخی از چهره‌های فرهنگی و هنری دیگر برگزار شد.

میرباقری: ۵۰ درصد توان خود را صرف «شاهگوش» کردیم

داود میرباقری درمراسم اختتامیه و خداحافظی «شاهگوش» گفت: خیلی خوشحالم که حاصل تلاش مستمر یک ساله من و دوستانم در مجموعه «شاهگوش» مورد قبول مخاطبان قرار گرفته و باعث شد که فضای خوبی را در نمایش خانگی داشته باشیم.

وی افزود: به نظرم شبکه نمایش خانگی، شبکه مهمی است که می‌تواند بدون واسطه با مردم ارتباط برقرار کند. سرمایه‌گذار اصلی آن مردم هستند که اگر سریال خوبی باشد مردم هزینه می‌کنند و اگر هم مجموعه خوب نباشد پول نمی‌دهند.

میرباقری اضافه کرد: در شبکه نمایش خانگی واسطه از بین رفته و نقش مردم در این شبکه موثر است وامیدوارم حرکت این شبکه که با تولید «شاهگوش» آغاز به کار کرده است، ادامه داشته باشد.

این کارگردان با بیان اینکه کارگردان‌های دیگری هم قصد دارند به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کنند، این حرکت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این شبکه، شبکه‌ای است که مردم در آن حق انتخاب بیشتری دارند.

وی یادآور شد: «شاهگوش» در حوزه نمایش خانگی اولین تجربه من بود که در آن تنها حدود ۵۰ درصد توانمان را صرف کردم.

میرباقری با اشاره به آغاز تولید سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: امیدوارم تبریزی عزیز در قدم دوم گام‌های موثرتر و محکم‌تری را بردارد و من هم در خدمت ایشان هستم و تجربیات خود را برای تولید بهتر این مجموعه‌ در اختیار ایشان قرار می‌دهم.

کارگردان «شاهگوش» با بیان اینکه هر کاری در ابتدای حرکت خود مشکلاتی دارد، گفت: ما هم حسرت می‌خوریم از اینکه به دلیل عدم شناخت کافی نتوانستیم تمام ایده‌هایی که در ذهن ما وجود داشته را به سرانجام برسانیم و از مردم تشکر می‌کنم که ما را تشویق و حمایت کردند و امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد و کمبودها و قصور ما را در حوزه‌هایی که اشراف کامل نداشتیم ببخشند.

در ادامه مراسم محمود گلزاری معاون وزیر ورزش و جوانان در سخنانی از همه هنرمندان تقاضا کرد که نجات جوانان از دست مواد مخدر با این وزارت خانه همکاری داشته باشند و گفت: این وزارت از هر گونه همکاری حمایت می‌کند.

هومن جاوید خواننده نسل جوان موسیقی ایران نیز در جمع حاضران ترانه «مزرعه‌های قهوه» را اجرا کرد که مورد توجه مهمانان قرار گرفت.

رضا رفیع هم که قرار بود از ابتدا اجرای این برنامه را برعهده داشت به دلیل ترافیک با تاخیر به مراسم رسید و تنها با شعرخوانی مهمان مراسم بود و حضار را به خنده آورد.

عوامل سریال «شاهگوش» تقدیر شدند

در ادامه این برنامه، مراسم تقدیر در دو بخش انجام شد که در بخش اول با حضور محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمود گلزاری معاون وزیر ورزش در امور جوانان از داود میرباقری کارگردان «شاهگوش»، عبدالله اسکندری طراح گریم، محمد امامی و مهران برومند تهیه کنندگان و بازیگرانی از جمله محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، مرجانه گلچین، هادی کاظمی با اهدای تندیس و مجموعه سریال «شاهگوش» و تابلو فرشی هنرمندانه از این عوامل تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.

در بخش دوم نیز با حضور داوود میرباقری، عبدالله اسکندری، سهیل شفازند و آقای شفقی از الهام پاوه‌نژاد، امین زندگانی، سحر افتاده، حامد میرباقری، حسین سلیمانی، سهیل نوروزی تصویربردار، محسن سلیمانی، فردین خلعتبری موسیقی، مجید علی‌ اسلام طراح صحنه، علیرضا جعفری با اهدای تندیس و مجموعه شاهگوش تقدیر و تشکر کردند.

اسکندری: ما را از دست سریال‌های تلویزیونی نجات دهید

عبدالله اسکندری در این مراسم گفت: از داود میرباقری که در این زمینه ورود پیدا کرده است تشکر می‌کنم وامیدوارم که دوستان دیگر هم به شبکه نمایش خانگی ورود پیدا کنند و ما را از دست این سریال‌ها نجات دهند.

در پایان این برنامه، مراسم تقدیر ویژه‌ای از کمال تبریزی که قرار است سریال «ابله» را در این شبکه نمایش خانگی از هفته آینده کلید بزند، برگزار شد که توسط داود میرباقری صورت گرفت.

کمال تبریزی در این مراسم گفت: الان که ما نباید چیزی بگوییم اما وقتی قسمت‌های آخر سریال «ابله»را دیدید ما با عوامل می‌آییم و حرف می‌زنیم. امیدواریم که مردم بتوانند با کار ما ارتباط برقرار کنند و از هر کسی که در این راه به ما کمک کند تشکر می‌کنیم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    شاهگوش با اون قسمت آخرش مزخرف ترین سریالی بود که دیدم
    • رضا A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      92 9
      دقیقا ، یه کاری کردن که من عمرن دیگه پول بابت این چیزا بدم ، حیف پول واقعن
    • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      96 4
      کلن عادت کردن اخر سریالو هر جوری شده بپیچونن
    • امین A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      22 2
      دیگه تا عمر دارم پول جای فیلمای میرباقری نمی دم. میرباقری بیننده هاشو سر کار گذاشت و بعد از یک سال قسمت آخر رو سرهم بندی کرد. یعنی اون همه آدم رو که تو فیلمش اورد واسه سر کار گذاشتن مردم بود و آخر سر فقط یه صدا به عنوان قاتل به مردم داد واقعا جای تاسفه فیلم بساز بفروش همینه دیگه
  • امیر A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    102 9
    مزخرف بود واقعا باز تقدیرم کردن ازش؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      13 8
      سریال و فیلم ساختن کار ما ایرانیا نیست. زوری که نمیشه....
  • بی نام CH ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    115 0
    ده قسمت آخرش زیادی بود به نظر من. . خیلی بی مزه شده بود و تخیلی مخصوصاً از قسمت 26 تا آخرین قسمت.. خنجری چی شد؟ همه سریال روی اون بود یکهو غیبش زد..
  • حمید FI ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    66 3
    این گونه تهیه سریال در شبکه خانگی باعث آسیب جدی به این صنعت نو ظهور در کشور می گردد.
  • متی A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    62 6
    آقای میرباقری باید مواظب باشد به سرنوشت مهران مدیری در شبکه خانگی دچار نشود.
  • ااااااااا A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    20 8
    من تا قسمت 19 دیدم که خوب بو د بقیه اش رو ندیدم قسمتهای آخر چطور بود؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    62 1
    آخرشو خراب کردی حاجی
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    65 3
    حيف از اون ٨٤٠٠٠ تومني كه واسه شاهگوش دادم حيف با اون پايان مسخرش صد رحمت به شوخي كردم
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    63 2
    تا قسمت 27 خوب بود ولی قسمت آخر داغون بود.اصلا معلوم نشد خنجری چی شده.قاتل کی بود با اون صداش.بقیه زندونیها چی شدند.
  • علی ستایش A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    83 1
    تقدیر شد؟ بی سر و ته ترین پایان ممکن، نه از سرنوشت خنجری خبری شد و نه قاتل مشخص شد.نه معلوم شد مرجان کی بود و نه جریان سنگ های قاچاق، نه سرنوشت پسر سردار و مجریه که کلی اصرار به سنگینی جرم اونها داشتند کاملا مشخص بود نقش "اره برقی" در بریدن این سریال و تغییر کل محتوای اون از کارگردان پررنگ تر بود.امیدوارم از این وسیله مهم هم تقدیر شده باشه.ولی خوب یه بحثی داریم به اسم "خط قرمز" که تا همین جا هم خیلی از اون عبور شده بود با شعور ملت بازی نکنید...یا سانسور کردید یا واقعا اب بهش بستید که در هر دو حالت به هیچ وجه شایسته تقدیر نیستید
    • reza EU ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
      35 0
      أره واقعا
  • علي ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    51 2
    شاهگوش بد شروع شد به وسط كه رسيد بي نظير بود و در اخر هم فاجعه شد
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    28 6
    آقای میرباقری بیخیال شید، دیگه نمیخواد سریال بسازید
  • فرزاد A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    25 1
    کاش یه گزارش درباره دلیل این پایان بندی تهیه کنیدچون در قسمت در اینده قسمت 27 خانواده مقتول میرن به دیدن قاتل و انگار قاتل مشخص میشه اما اصن چنین سکانسی تو قسمت اخر وجود نداره همه متفق القولند تو فاجعه و ضعیف بودن این پایان بندی فعلی و بی سر و ته بودنش حالا اگه تو تلویزیون بود فقط وقت مردم هدر میشد الان پول دو تا یارانه رفته واسه این سریال اخلاقی ودرست نیست با شعور مخاطب این جوری بازی شه
  • بی نام US ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    31 1
    قسمت های آخری شاهگوش در زمستان پر شده همون موقع پایتخت 3 هم ضبط می شده واسه همین خنجری یهو غیبش زده واسه بازیدر سریال پایتخت 3
  • بی نام A1 ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    12 1
    آقای میرباقری سابقه درخشان خودتون رو این جوری لکه دار نکنین...............
  • hamed A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    14 4
    بازیگراش انصافا خیلی خوب بازی کردن ،داستانشم خوب بود ولی وقتی ی چیزی رو زیادی کشش بدی دیگه لوس میشه و در آخرم نمی تونی جمعش کنی و باید انقدر بد تمومش کنی ،ی پایان یهویی و ضعیف .
  • بی نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    9 3
    قسمت آخرش افتضاح بود.
  • بی نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    11 1
    بابا اعتماد به نفس تو شکربازم میخوای سریال بسازی؟
  • امین A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    4 1
    افتضاح بود همه چیزو یهویی جمع و جور کردن قاتلم نشون ندادن همش خنجری طنز بود اونم که گم شد
  • مریم مصطفی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    3 2
    واقعا بی محتوا تموم شد اقای میرباقری با پایان خوش میتوانست یک ظنز ب یادگار بزار ولی متاسفانه خیلی بد تمومش کرد نتونست جمعش کن متاسفانه
  • سید علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    4 1
    من احساسم این است که آقای میرباقری سریال رو زود تموم کرد . و روی همین اصل در واقع بد تمومش کرد. میشد گفت یه جورهایی فیلمنامه ضعیف بود. در هر صورت آقای میرباقری با سابقه درخشان در سریالهای تاریخی نباید اینجوری سابقه خودش رو خراب کنه.