پلیس قلابی با پراید در آبادان اخاذی می کرد

ایسنا نوشت:

رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری فردی که با لباس نظامی اقدام به اخاذی از شهروندان و کسبه کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حفیظ الله خواجوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی ناشناس که یک نفر از آنان ملبس به لباس نیروی انتظامی بوده با یک دستگاه خودرو پراید در سطح شهرستان آبادان اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان و مغازه داران کرده اند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات مأموران در این خصوص افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی دو متهم در سطح شهر آبادان شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه، دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

خواجوی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودرو پراید نیز کشف شد که پس از بررسی از سامانه خودرو و موتورسیکلت مشخص شد که مالک شماره پلاک خودروی مذکور به جرم سرقت مغازه تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان‌های همجوار است.

رییس پلیس آگاهی خوزستان با اشاره به بازجویی از دو متهم دستگیر شده، اظهارکرد: دو متهم در بازجویی های اولیه به یک فقره سرقت از مغازه و چندین فقره اخاذی از کسبه و شهروندان تحت عنوان مأمور پلیس اعتراف کردند؛ اما تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد از پرداخت هرگونه وجهی به مراجعه کنندگان ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی، پلیس و ... خودداری کرده و اینگونه موارد را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =