۰ نفر
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۷
تولد دیجی‌کالا و یک فروش ویژه

تولد هر موجودی مسئولیت جهان را در قبال خود سنگین تر می کند.اگر تولد یک انسان مایه خرسندی و بالطبع آن دغدغه های جدیدی برای پدر و مادر باشد؛ طی سالیان اخیر و در عصر تکنولوژی جریاناتی متولد شدند که نه یک پدر و مادر بلکه جهانی را همراه خود کردند و برای بسیاری دغدغه روزمره شدند. یکی از بارزترین این جریانات اینترنت بود که تولدش عواقب مثبت زیادی را پیرامون خود شکل داد.

دیجی کالا این روزها و در آستانه ورود به دهمین سال زندگی بر آن شده است با یک فروش ویژه و هیجان انگیز همراهان همیشگی خود را شگفت زده کند.

تولد دیجی‌کالا و یک فروش ویژه

از این رو به شما پیشنهاد می‌کند از ساعت ده صبح دوشنبه، نوزده بهمن 1394 به مدت دو روز چشم از دیجی کالا برندارید و در جشنواره فروش «9 شگفت انگیز» با دیجی کالا همراه باشید. در این طرح،با بیش از 1000 تنوع محصولی روبه رو هستید و در هر 2 ساعت 10 کالای شگفت انگیز متفاوت و 5 کالای منتخب با تخفیف های استثنایی بر روی وب سایت به فروش خواهد رسید.

همچنین به سیاق تمام سال های گذشته دیجی کالادر نظر دارد به عنوان یک فروشکاه اینترنتی مرجع و معتبر، ایده‌ال ترین شرایط را برای خرید اینترنتی اقشار مختلف جامعه فراهم سازد. بر این اساس همزمان با تولد نه سالگی خود، محصول جدیددیگری شامل فروش تجهیزات نور و روشنایی را در کنار محصولات قبلی شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم خانگی،خانه و آشپزخانه، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک در معرض فروش قرار خواهد داد.

2121

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507834