فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 161 کیلوگرم حشیش از تانکر یک تریلی در گرمدره کرج خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: به منظور اقدامات اطلاعاتی مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد فردی اقدام به تهیه و انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان البرز و تهران می‌کند.

وی ادامه داد: با تشدید اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، وی به تازگی مقدار قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در صدد انتقال آن به استان‌های البرز و تهران است.

سردار کامرانی صالح گفت: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و سه تیم عملیاتی در محورهای ورودی کرج مستقر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از چندین ساعت کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه تریلر که با مشخصات اعلامی مطابقت داشت را در محدوده گرمدره کرج، مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مأموران بلافاصله خودرو تریلر مذکور را متوقف کردند و در بازرسی از داخل تانکر خودرو، 160 بسته به وزن 161کیلوگرم مواد مخدر حشیش را با لفافه کشف کردند.

گفتنی است، با تلاش مأموران پلیس مبارزه موادمخدر استان در 48 ساعت گذشته، 589 کیلوگرم انواع مخدر شامل تریاک، حشیش و مرفین کشف شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =