"رفاه"حامی قهرمانان المپیک ایران در المپیک ریو شد

هر ورزشکاری که بتواند در المپیک مدال طلا بگیرد شرکت رفاه 50 میلیون تومان به خود ورزشکار می دهد و یکی از بستگان درجه اول المپین را هم در این فروشگاه استخدام می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با امضای تفاهم نامه حامی کاروان ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل شد.
مراسم امضا تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، فرشید گل زاده و رییس کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی در نشستی با حضور نمایندگان رسانه های گروهی، امروز سه شنبه ۸ تیرماه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
بر اساس این تفاهم نامه، شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به قهرمانان المپیک 50 میلیون تومان رفاه کارت برای تامین مایحتاج روزانه طلایی ها پاداش خواهد داد.
با توجه به اینکه زنان در تاریخ حضور ایران در المپیک تا کنون موفق به کسب مدال نشدند و در این دوره شانس دریافت مدال وجود دارد، شرکت رفاه به بانوانی که مدال نقره یا برنز المپیک ریو را تصاحب کنند، معادل قهرمانان مرد، 50 میلیون تومان رفاه کارت اهدا خواهد کرد.
همچنین شرکت زنجیره ای رفاه به عنوان یک بنگاه تجاری بزرگ با 220 فروشگاه در سراسر کشور در راستای اشتغالزايي و حمایت هرچه بیشتر از المپیکی ها، یکی از بستگان درجه یک مدال آوران بازی های 2016 ریو را استخدام رسمی می کند. 

گل زاده در این نشست گفت:« صحبت‌هایی را با آقای هاشمی داشتیم که همکاری‌های بیشتری را بعد از بازی‌های  المپیک خواهیم داشت. ما در این تفاهمنامه‌ای هم که داشتیم یکی از نقاط بارز آن بحث خانواده‌ها در کسب موفقیت بود که هیچ وقت دیده نمی‌شد. از این رو تصمیم به اشتغالزایی آنها گرفتیم که فکر می‌کنم که از مسائل مالی هم مهم‌تر باشد. پاداش‌هایی هم که برای طلایی‌های مرد و بانوان مدال آور در نظر گرفته شده است تاریخ انقضاء ندارد. یعنی آنها هر زمانی که بخواهند می‌توانند از ۵۰ میلیون پاداشی که برایشان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.»

 

 

رفاه

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =